لیگ قهرمانان آسیا/ نتیجه بازی استقلال تهران 1 – الشرطه عراق 0

جمعه 10 اردیبهشت 1400 ورزشی
لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا

استقلال آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را امشب در مقابل الشرطه برگزار می کند که شاگردان مجیدی برای صعود، محکوم به پیروزی هستند.

امشب و از ساعت 22:15 در استادیوم الجوهرة شهر جده، استقلال در حالی به مصاف الشرطه می رود که شاگردان مجیدی در لبه تیغ قرار دارند و بین حذف از این رقابت ها و یا صعود به مرحله بعد فاصله کمی دارند و بلیط صعود آبی پوشان، تنها کسب سه امتیاز مقابل الشرطه است.

بازی از هفته ششم و پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گروه C؛ جمعه: 10/02/1400 ؛ ساعت: 22:15
استادیوم: الجوهرة شهر جده عربستان برگزار میشود

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری-محمدحسین مرادمند-عارف غلامی-وریا غفوری (89- سیاوش یزدانی)-مسعود ریگی-هروویه میلیچ-مهدی مهدی‌پور-داریوش شجاعیان (56- سعید مهری)-مهدی قایدی(84- آرمان رمضانی)-آرش رضاوند(56- بابک مرادی)-شیخ دیاباته(56- بابک مرادی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب الشرطه:

احمد باسل-کرار عامر-سعد ناطق-فهد یوسف-امجد عطوان (83- عمار فلاح)-مازن فیاض(72- جاسم محمد)-خضر علی-محمد قاسم-حسام کاظم-سعد عبدالامیر-محمد داوود

سرمربی: الکساندر ایلیچ

 

شرح گل:

استقلال یک – الشرطه صفر (دقیقه 14: شیخ دیاباته): پاس در عمق عالی قایدی به میلیچ رسید که مدافع کروات آبی پوشان توسط کرار عامر درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد. شیخ دیاباته پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را وارد دروازه کرد.

سردار آزمون

با درخشش سردار آزمون تیم زنیت قهرمان روسیه شد

تیم پرسپولیس ایران

نتیجه بازی تیم پرسپولیس ایران 4- تیم الریان قطر 2

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا