ناگفته های علی اوسیوند درباره ازدواجش

شنبه 27 فروردین 1401 چهره ها

ناگفته های علی اوسیوند درباره ازدواجش

بازیگر محبوب سینمای کشورمان علی اوسیوند این بار در برنامه چهل تیکه با محمد رضا علیمردانی به گپ و گفت نشست و درباره ماجرای خواستگاری نه ساله اش گفت ! این بازیگر محبوب با بازی دراخراجی‌ها و پهلوانان نمی‌میرند در ذهن مخاطبان بسیار ماندگار شده است.بازیگر گرفتار در “دایره تردید” و ماندگار در “روایت عشق” که پله پله از پشتِ صحنه تا مقابل دوربین و حالا که تجربه‌ای حدود چهل ساله در عالم تصویر دارد، در یکی از شب ها مقابل دوربین چهل تیکه قرار گرفت

او درباره خاستگاری عجیب و جنجالی اش اینگونه شرح داد :

دوران آشنایی من بسیار دوران خوبی بود، حدود نه سال به خواستگاری رفتم و عشق و عاشقی کشیدم و هشت سال هم پشت کنکور ماندم. جواب همسرم به خواستگاری من مثبت بود اما پدر خانم خدا بیامرزم راضی به ازدواج ما نبودند اما بعد از نه سال دریافت که برخلاف ظاهرم بسیار رمانتیک و احساساتی هستم و دیگه خسته شد و گفت آقا جون ول کن. مادر همسرم با ما بود و راضی به ازدواجمان بودند.

ناگفته های علی اوسیوند درباره ازدواجش

ناگفته های علی اوسیوند درباره ازدواجش

 

مختصر بیوگرافی علی اوسیوند و همسرش حمیرا ریاضی

او متولد یک آذر 1336 در مسجد سلیمان است این بازیگر که تجربه دستیاری کارگردانی و دوبله چند فیلم را هم دارد فعالیت هنری اش را با بازی در فیلم “بازداشتگاه” در سال 1362 آغاز کرد. ایشان در سال 1376 با فیلم پهلوانان نمی میرند دیده شد اما اوج درخشش به فیلم سینمایی اخراجی ها بر می گردد که بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

علی اوسیوند در آثار سینمایی و تلویزیونی مانند “ماهور”، “در مدت معلوم”، “اخراجی ها“، “شرفناز”، “روزگاری عشق و خیانت”، “افسانه هزار پایان”، “سال های ابری”، “زمانی برای عاشقی”، “نابرده رنج”، “سایه بان” و… بازی کرده است.

علی اوسیوند در سال 1378 با خانوم حمیرا ریاضی ازدواج کرد که ثمره این زندگی هنری یک دختر بنام یاسمین می باشد. حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 28 خرداد 1346 در تهران است. او در آثار سینمایی و تلویزیونی مانند پهلوانان نمی میرند، بازی با مرگ، مزد ترس، وضعیت سفید، طلسم ‌شدگان، جلال، شرفناز، زیر پوست شهر و… به ایفای نقش پرداخته است.

ناگفته های علی اوسیوند درباره ازدواجش

ناگفته های علی اوسیوند درباره ازدواجش

بازیگر نقش ننه آشوب سریال جیران کیست؟

بازیگر نقش ننه آشوب سریال جیران کیست؟

بازیگر نقش جوانی اوشین پس از گذشت سالها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا