میزان موفقیت شما در رابطه جنسی

چهارشنبه 17 آذر 1400 سلامت

میزان موفقیت شما در رابطه جنسی

پاسخ این سئوالات، میزان موفقیت شما در رابطه جنسی تان را مشخص می کند.

 

حالا بهتر است برخی سوال‌ها را از خودتان بپرسید.این سوال ها حسی به شما می‌دهد که در داشتن رابطه جنسی خوب یا بد شما را کمک می‌کند.

نشانه های یک رابطه جنسی خوب

رابطه جنسی تجربه‌ای لذت بخش برای زوجین است.

اما نکته مهم اینجاست که بدانید در اتاق خواب و در زندگی شخصی‌تان توانسته اید رضایت جنسی را در زندگی جنسی‌تان وارد کنید یا نه. زنی که از رابطه جنسی‌اش راضی است آن را به اشکال مختلف نشان می‌دهد. ممکن است زنی رابطه جنسی داشته باشد، اما هنوز نداند این میزان رابطه جنسی با این کیفیت کافی است یا نه. حالا بهتر است برخی سوال‌ها را از خودتان بپرسید. این سوالها حسی به شما می‌دهد که در داشتن رابطه جنسی خوب یا بد شما را کمک می‌کند.

 
آیا بوی شما را دوست دارد؟

باید بدانید که هر زنی بویی منحصر به فرد دارد. اگر همسر شما این بو را دوست داشته باشد می‌توانید ارتباط بویایی برقرار کرده و شما او را با این بو تحریک کرده و به اوج لذت جنسی برسانید. محققان به تازگی عصب بویایی به نام عصب O کشف کرده‌اند که به نظر می‌رسد فرمون‌ها را پردازش می‌کند. این عصب به حفره بویایی می‌رسد اما فیبری دارد که به طور مستقیم به مراکز جنسی مغز ارتباط دارد. زوج‌هایی که مواد شیمیایی زیادی دارند معمولا در این  مرحله ناموفق هستند.

 
آیا رابطه جنسی دهانی‌اش خوب است؟

خوب یا بد، رابطه جنسی دهانی وجود دارد. اگر همسرتان این رابطه را مقدم بر هر چیز می‌داند بهتر است بدانید که رابطه جنسی شما خوب است. رابطه جنسی دهانی نشان می‌دهد رابطه خوبی بین شما برقرر است. اگر قبل از هر چیز میخواهید مطمئن شوید که بهداشت در این مورد رعایت شده باید بدانید که رابطه خوب، رابطه‌ای است که براساس اعتماد باشد. در این صورت لذت شما چند برابر خواهد شد.

 
آیا همسرتان به شما اجازه راحتی می‌دهد؟

بیایید روراست باشیم. اگر شما هنگام رابطه جنسی آرام نباشید،لحظات خوبی را سپری نمی‌کنید. مگر اینکه شما در اوج لذت جنسی دندان‌های‌تان را به هم فشار دهید یا دست‌تان را مشت کنید.در این حالت همسرتان متوجه می‌شود که این ناراحتی نیست.هیچ دلیلی برای عجله داشتن در رابطه جنسی وجود ندارد. رابطه جنسی چهار مرحله دارد که باید به هر مرحله احترام بگذارید.

 
آیا همسرتان خیلی زود و بی سر و صدا ارضا می‌شود؟

به یاد داشته باشید که لذت مرد و زن باید نمود بیرونی داشته باشد،پیگیری لذت جنسی در هر دو جنس باید وجود داشته باشد.بهتر است بدانید رابطه جنسی خوب بر طول عمر اضافه می‌کند.حواستان به چرخه پاسخ جنسی باشد و همه مراحل را به ترتیب پیش بروید.

 
آیا همسرتان برای تحریک شما از ابزار کلامی استفاده می‌کند؟

آیا تا به حال برای هم پیامهای عاشقانه فرستاده‌اید؟

آیا همسرتان به صورت شفاهی گفته که چقدر به شما تمایل دارد؟

آیا احساسش را بیان می‌کند؟ یا ساکت است و عبوس و چیزی نمی‌گوید؟

در عمل باید بدانید که شنوایی هم یکی از حواس پنجگانه است که نیاز به تحریک دارد.

 
آیا نسبت به بدنش آگاه است؟

آیا او ورزش می‌کند؟ آیا بر بدنش کنترل دارد؟

یک رابطه سالم با بدن خود اجازه می‌دهد رابطه سلامتی را هم با بدن شریک زندگی‌تان برقرار کنید.

اگر مدام به این فکر باشید که چطور به نظر می‌رسید احتمالا نمی‌توانید در رابطه جنسی خودتان را رها کنید.

میزان موفقیت شما در رابطه جنسی

میزان موفقیت شما در رابطه جنسی

 

نشانه های خودکشی

برای داشتن پوستی جوان و سالم چه کنیم؟

زیبایی پوست صورت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا