مکمل جدیدی که می‌تواند موجب کاهش روند پیری شود – فناوری

پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 فناوری

الیسیوم هلث شرکتی است که از آخرین تحقیقات در زمینه‌ی سلامت و پیری بهره می‌برد و آن را به محصولاتی برای مصرف‌کنندگان خود تبدیل می‌کند. آخرین پیشرفت این شرکت مکملی به نام بیسیس است که می‌تواند از سلامت فرد در سطح سلولی حمایت می‌کند.

سلامت طولانی‌مدت با سلول‌ها آغاز می‌شود. لئونارد گارنت یک زیست‌شناس مولکولی و مدیر آزمایشگاه گلن برای علوم پیری در موسسه ام آی تی در ماساچوست است. او یکی از دانشمندان برجسته جهان درزمینه‌ی تحقیقات مرتبط با پیری است. او همچنین یکی از بنیان‌گذاران شرکت بهداشت و درمان الیسیوم هلث (Elysium Health) است، شرکتی که لیست بلند بالایی از اعتبارات مختلف را به دست آورده است.

الیسیوم هلث از آخرین تحقیقات در زمینه‌ی سلامت و پیری بهره می‌برد و آن را به محصولاتی برای مصرف‌کنندگان خود تبدیل می‌کند. با وجودی که این شرکت هنوز نتوانسته به «اکسیر جوانی» دست پیدا کند، اما در تولید و تحقیقات مربوط به قرص‌های سلولی خود از گروه مشاوره‌ی علمی متشکل از هفت برنده جایزه نوبل در زمینه‌های تحقیقاتی از جمله علوم اعصاب، شیمی و بیوشیمی و همچنین لیست بلند بالایی از حامیان را در کنار خود می‌بیند. این مکمل جدید که بیسیس (Basis) نام دارد، یک مکمل روزانه است که از سلامت فرد در سطح سلولی حمایت می‌کند.

مکمل بیسیس

مکملی به نام بیسیس

به گفته این شرکت، بیسیس از وجود کو آنزیمی بهره می‌برد که در سلول‌های ما به نام نیکوتین‌آمید آدنین دی‌نوکلئوتید و در فرم اکسید شده +NAD وجود دارد و در متابولیسم بدن نقش دارد و گفته می‌شود، پیری را کاهش می‌دهد. این کوانزیم برای صدها فرایند زیستی ضروری است.

 در مقاله اخیر آبزرور توضیح داده شده است:

درحالی‌که الیسیوم در مورد ادعاهای سلامتی مکمل بیسیس محتاط بوده است، کوآنزیم NAD + چندین سال است که در بین بیوهکرها از احترام خاصی برخوردار است.

بیوهکرها یا گریندرها از روش‌های مختلفی برای بهبود محدودیت‌های زیستی خود بهره می‌برند. این شاید به این دلیل باشد که NAD + برای حفظ سلامت دی‌ان‌ای و بهبود عملکرد متابولیکی در مطالعات حیوانی مؤثر بوده است. از این جهت، مکمل بیسیس به مفهوم خیالی اکسیر جوانی بسیار نزدیک است. دیگر مطالعات غیر بالینی نشان می‌دهد که افزایش سطح NAD + می‌تواند عملکرد میتوکندری، ریتم‌های روزانه و سم‌زدایی سلول‌ها را بهبود بخشد که می‌تواند موجب قوی شدن سیستم ایمنی بدن و سلامتی کلی بدن شود.

 با افزایش سن، سطح NAD + بدن کاهش می‌یابد و سیستم‌هایی را که پشتیبانی می‌کند به خطر می‌اندازد. اما یک آزمایش بالینی در انسان نشان داد که مکمل بیسیس در بازسازی سطح NAD + در بزرگ‌سالان تا 40 درصد مؤثر است. این کشف هیجان‌انگیزی برای الیسیوم محسوب می‌شد. شرکتی که به دنبال بررسی مزایای مختلف مرتبط به افزایش سطح NAD + است.

تقویت کوانزیم NAD +

خود این مکمل متشکل از دو ترکیب فعال است: پتروستیلبن (یک پلی فنول موجود در زغال‌اخته، انگور و بادام‌زمینی) و نیکوتین آمید ریبوباید (شکلی از ویتامین B3 که به طور طبیعی در شیر یافت می شود). این ترکیبات که به طور کلی ایمن محسوب می‌شوند، موجب افزایش سطح NAD + در بدن انسان می‌شوند و فواید سلامتی زیادی برای بدن دارند.  

در حالی که تحقیقات در رابطه با این قرص از حدود 25 سال گذشته در حال انجام است و دلایل قانع‌کننده‌ای وجود دارد که افزایش سطوح NAD + می‌تواند عملکرد سلامت بدن را افزایش دهد. اما باید به خاطر داشته باشیم که این قرص هنوز در مراحل تحقیقات اولیه است. اما در همین حال گفته می‌شود، تحقیقات و آزمایش‌های بالینی که تا به امروز انجام گرفته، نتایج دلخواهی در برداشته است. هم‌اکنون مشتریان این شرکت با پرداخت مبلغ 60 دلار برای ماهانه 60 کپسول می‌توانند، به بخشی از این تحقیق بپیوندد و یا اشتراکی با 33 درصد تخفیف را دریافت کنند.

 


منبع : زومیت

حقایق جالب در مورد رامسر - فناوری

تصویر سه بعدی می‌ میکس 2 شیائومی از حاشیه باریک آن حکایت دارد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا