مژده لواسانی شایعه ازدواج با فوتبالیست مشهور را تکذیب کرد

چهارشنبه 4 بهمن 1396 گوناگون
سوء استفاده تبلیغاتی از عکس مژده لواسانی

مژده لواسانی شایعه ازدواج با فوتبالیست مشهور را تکذیب کرد

فضای مجازی در کنار خوبی ها و محاسنی که در صورت استفاده صحیح میتواند داشته باشد ، امروزه به یکی از مکان های اصلی شایعه سازی تبدیل شده است. اگر سری به اینستاگرام بزنید قطعا درعرض چند ثانیه اخبار متعددی درباره حوادث روز جامعه ، هنرمندان و بسیاری از بخش های دیگر جامعه به دست می آورید که باید در صحت آنها تردید کنید. انتشار این حجم از شایعات در فضای مجازی دامنگیر هنرمندان و چهره های سرشناس نیز میشود.

مژده لواسانیحاشیه های فضای مجازی

انتشار خبر ازدواج مژده لواسانی با فرهاد مجیدی خون این مجری بی حاشیه را از این شایعات ناتمام به جوش آورد و باعث واکنش صریح او شد.

مژده لواسانی

مژده لواسانی ماجرای ازدواجش را تکذیب کرد

مژده لواسانی با انتشار پستی در اینستاگرامش از هوادارانش خواست پیجی را که به نام او در اینستاگرام زده شده بود و عکسهایی از او در کنار فرهاد مجیدی منتشر میشد را بلاک و ریپورت کنند.

مژده لواسانی

همچنین بخوانید : تمامی حاشیه های فضای مجازی

استوری امیرحسین رستمی برای حمایت از مژده لواسانی

امیرحسین رستمی بازیگر تلویزیون کشورمان نیز با انتشار تصویری از پیج دروغینی که به نام مژده لواسانی شکل گرفته بود و به انتشار شایعات بی اساس دامن میزد از این خواسته مجری جوان حمایت کرد.

 مژده لواسانی

مژده لواسانی مجری جوان تلویزیون

مژده لواسانی از طرفداران دو آتیشه تیم فوتبال استقلال است و از کری خوان های حرفه این تیم فوتبال ، به نظر این مجری جوان استقلال پرافتخارترین تیم ایران و آسیا و جهان است که هر چه از افتخاراتش بگویی باز هم تمام نمی شود.

ماجرای شایعه ازدواج مژده لواسانی و فرهاد مجیدی شاید از همین علاقه زیاد مجری جوان به تیم استقلال و نام بردن از فرهاد مجیدی به عنوان محبوب ترین و تکرار نشدنی ترین بازیکن استقلال شکل گرفته باشد اما انتشار اینگونه شایعات بدون توجه به عواقب آن در فضای مجازی مشکلی است که دامنگیر بسیاری از چهره های سرشناس شده است.

منبع:نمناک

جدیدترین و زیباترین مجموعه عکس نوشته ولنتاین

جدیدترین و زیباترین مجموعه عکس نوشته ولنتاین

مراسم عروسی و ازدواج در ارتفاع ترسناک 400 فوتی

مراسم عروسی و ازدواج در ارتفاع ترسناک 400 فوتی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا