موفقیت/چهار قدم کلیدی برای رسیدن به موفقیت

شنبه 9 مرداد 1400 موفقیت
موفقیت

چهار قدم برای رسيدن به موفقیت

اشخاص برای رسیدن به موفقیت باید مراحلی را طی کنند و دلیل اینکه بعضی ها به هدف‌های خود و در نتیجه به موفقیت نمی‌رسند و یا زندگانی دلخواه خود را ندارند این است که این مراحل را یا اصلاً انجام نداده‌اند و یا به درستی به کار نگرفته‌اند. با اجرای این چهار دستور، نیروی موفقیت را در خود تقویت کنید:

میتوانید با برداشت چهار قدم در زندگی خود به موفقیت های بزرگی دست یابید.میخواهیم چیز هایی را که دوست میداریم به دست آوریم و چیز هایی که بدست آوردیم ،را دوست بداریم .و به این منظور باید جزئیات مربوط به ای چهار قدم را روشن سازیم:

موفقیت

موفقیت

قدم اول : هدف خود را روشن کنید

توجه داشته باشید که مشکل‌ترین مرحله در رسیدن به موفقیت، انتخاب و مشخص کردن هدف است. ببینید اکنون کجا هستید و به روشنی بدانید که به کجا میخواهید بروید،تا این که تعادلی میان موفقیت بیرونی و توفیق درونی خود ایجاد کنید.اگر در زندگی خود ،مسیر غلط را انتخاب کنید، هر قدر هم به سختی تلاش نمایید، چیزی به جز موانع بیشتر در راه خود نخواهید یافت و هرگز به هدف دلخواه خود نخواهید رسید.اگه تلاش های شما با ذهن ،دل،احساس و همچنین با نیاز های روحی شما هماهنگ باشد در آن صورت آمادگی کامل خواهید داشت که هم به موفقیت درونی و هم به موفقیت بیرونی دست یابید.

قدم دوم : آنچه را نیاز دارید به دست آورید

با خود صادق باشید و یاد بگیرید که چگونه به آنچه که نیاز دارید ،دست پیدا کنید. کافی نیست که بگوییی (من می خواهم خودم باشم) برای خود بشناسد و با خود ،صادق باید ده نوع عشق و حمیات راکه همه به آن نیاز داند درک کنید .اگه بفهمید که جای چه چیزی درزندگیتان خالی است و بدانید که چگونه باید آن را بدست آوریددر آن صورت خود به خود احساس موفقیت درونی خواهید کرد. اتومبیل هرچه قدر هم که خوب باشد تا بنزین در آن نریزید ، کار نمی‌کند. همین طور تا ندانید که عشق و علاقه ی شما متوجه ی چیست و آن را تأمین نکنید،خویشتن حقیقیتان را پیدا نخواهید کرد.

موفقیت

موفقیت

قدم سوم: آنچه را دوست دارید بدست آورید

رسیدن به موفقیت بیرونی و در عین حال حفظ صداقت با خویشتن رموزی دارد که باید آن را بیاموزید تا در دنیای بیرونی به آنچه می خواهید،دست یابید . اهمیت خواسته های نیرومند ،عقاید مثبت واحساسات پر شور نسبت به خلق و جذب خواسته های خود تشخیص دهید.یاد بگیرید که چگونه احساس ها و عواطف منفی خود را بپذیرید آنها را تغییر شکل دهید تا امیال و انگیزه های شمانیرومندتر شوند.

قدم چهارم: موانع موفقیت فردی را از سر راه بردارید

بدانید که معمولاً دوازده عامل، جلوی شما را می گیرد و مانع رسیدن شما به هدفهای دلخواه می گردد. آنگاه جاده را را برای موفقیتهای درونی و بیرونی صاف کنید.سعی کنید تک تک این دوازده مانع را که مانع پیشرفت شما می شوند بشناسید : سرزنش،افسردگی، نگرانی، بی تفاوتی ،بی تصمیمی، پشت گوش انداختن،کمال گرایی،خشم ،ترجمه خويشتن،سر در گمی و احساس گناه.با کسب این مهارت دیگر هیچمانعی را بر سر را موفقیت خود نخواهید دید.

zanan alfa

زنان آلفا / دوست داری زن آلفا باشی یا زن بتا

موفقیت در کار

توصیه های موفقیت در کار از زبان 5 فرد موفق دنیا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا