موجودی شعله افکن ایلان ماسک تمام شد – فناوری

جمعه 13 بهمن 1396 فناوری

شرکت تازه تأسیس ایلان ماسک به نام The Boring Company موفق شد ۲۰٫۰۰۰ شعله افکن را ظرف مدت کوتاهی به فروش برساند.

اسلحه‌ی شعله افکن ایلان ماسک که تحت برند یکی از شرکت‌های تازه تأسیس وی به نام The Boring Company عرضه شد به طور کامل به فروش رسید. این یعنی تعداد ۲۰٫۰۰۰ خریدار این اسلحه را به قیمت ۵۰۰ دلار پیش‌خرید کرده‌اند و مجموعا ده میلیون دلار به دارایی بورینگ کمپانی افزوده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

این در حالی است که چند روزی بیشتر از آغاز فروش این اسلحه‌ی آتشین در وبسایت بورینگ نگذشته است. شنبه بیست و هفتم ژانویه، ماسک در توییتی اعلام کرد که روز جمعه ۱۵۰۰۰ عدد از این محصول را فروخته است. در توییت‌های بعدی این کارآفرین مشخص شد که ۵۰۰۰ محصول باقی‌مانده نیز پیش‌خرید شده‌اند.

فروش کامل شعله‌ افکن‌های بورینگ کمپانی که فعالیت خود را با حفر تونل‌های زیرزمینی آغاز کرد، موفقیت دوم این شرکت به حساب می‌آید. آن‌ها پیش‌تر موفق شدند پانصد هزار کلاه لبه‌دار که روی آن نام این برند هک شده بود را به عنوان شرط تولید این اسلحه به فروش برسانند. به نظر می‌رسد ماسک برای جلب مشتری و درآمدزایی راهکارهای منحصر به فردی دارد. او محصول دیگری را به عنوان مکمل محصول کنونی و برای خاموش کردن آتش آن ترتیب داده است تا با فروش هر عدد اسلحه‌ی پرتاب شعله، یک اطفای حریق را نیز به صورت جداگانه به فروش برساند.

boring company

بورینگ کمپانی خاموش‌کننده‌ها را به قیمت ۳۰ دلار می‌فروشد که البته مورد انتقاد برخی از افراد قرار گرفته است. این افراد معتقد هستند که ماسک یا شرکت او نباید ابزار ایمنی محصولی که بالقوه خطرناک است را جداگانه بفروشد. این احتمال نیز وجود دارد که کسی خاموش کننده‌ها را تهیه نکند و این محصولات در انبار شرکت باقی بمانند.

هرچند فروش کامل محصول جدید شرکت نوپای ماسک ۱۰ میلیون دلار آورده برای او و شرکت بورینگ به همراه داشته است؛ اما طبیعتا سود خالص حاصل از این فروش رقمی به مراتب پایین‌تر است. با این وجود نمی‌توان منکر شد که فروشی به این وسعت برای محصولی این چنینی از شرکتی تازه تأسیس بسیار خارق‌العاده است.


منبع : زومیت

اسکای‌ اکتیو مزدا، پاک‌تر از موتورهای برقی خواهد بود - فناوری

کنیچیرو یوشیدا جانشین کازو هیرای در سونی شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا