مهران مدیری مجری دورهمی در گذر زمان

سه‌شنبه 19 دی 1396 دسته‌بندی نشده
مهران مدیری از نوجوانی تا به امروز

مهران مدیری از نوجوانی تا به امروز

مهران مدیری مجری محبوب برنامه دورهمی را میتوان هنرمند همه فن حریف سینما و تلویزیون دانست . از بازی در سریال های تلویزیون تا گویندگی و خوانندگی ، کارگردانی و اجرا همه و همه نشان از هنر این هنرپیشه کشورمان دارد.

مهران مدیریمهران مدیری

کارگردان و بازیگر سریال های طنز تلویزیون فروردین ماه امسال 50 ساله شد . تصویری از مهران مدیری در دورانی که هنوز مانند امروز به شهرت نرسیده بود و نوجوان بود را مشاهده میکنید.

مهران مدیری

عکسی از مهران مدیری در گذر زمان

مهران مدیری از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال 1368 وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال 1372، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال 1372 با نمایش های زیادی چون:شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

مهران مدیری

مهران مدیری در جوانی

همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش های رادیویی قصه های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال 1372 بود که در مجموعهٔ طنز نوروز 72 بازی کرد.

مهران مدیری

مهران مدیری در روزگاری که جوان بود

سریال طنز پرواز 57 نخستین کار کارگردانی مدیری در یک سریال طنز تلویزیون بود که در دهه فجر سال 1372 از شبکه یک پخش شد. پس از ساخت و پخش مجموعه پرواز 57 ، مهران مدیری ساخت سریالی دیگر را به نام ساعت خوش را آغاز کرد.

مهران مدیری

مهران مدیری هنرپیشه محبوب سینما و تلویزیون

مهران مدیری هنرپیشه همه فن حریف سینما و تلویزیون نخستین فیلم سینمایی اش را با عنوان ساعت 5 عصر با بازی سیامک انصاری ساخت.

مهران مدیری

گریم مهران مدیری در ساعت 5 عصر

در حاشیه آخرین سریال مهران مدیری بود که با حضور بازیگران طناز کشورمان در شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

مهران مدیری

مهران مدیری مجری برنامه دورهمی

مهران مدیری از نوروز 1395 با مجموعه دورهمی مهمان خانه های مردم شد و این شبها فصل سوم این مجموعه را در شبکه نسیم اجرا میکند.

منبع:نمناک

کیک فندق و عسل

دستور پخت کیک فندق و عسل

مجله خواندنی خودرو(۹)

مجله خواندنی خودرو(۹)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا