منصوری از نسخه تقویت شده پورشه پانامرا رونمایی کرد – فناوری

چهارشنبه 18 اسفند 1395 فناوری

کمپانی تیونینگ منصوری دست به تغییرات متعددی در ظاهر و عملکرد پورشه پانامرا زده است. بااین‌حال تغییرات این خودرو در بخش ظاهری، چندان به مذاق کارشناسان این امر خوش نیامده است.

ویژگی‌های بسیار خوبی وجود دارد که می‌توان در مورد پورشه پانامرا نام برد. این خودرو یکی از بهترین گزینه‌های چهاردر بازار است و به خاطر داشتن آپشن‌های گوناگون در پیشرانه، می‌تواند حداکثر ۶۷۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

با این‌که طراحی آخرین سری از پانامرا بسیار بهتر و چشم‌نوازتر شده است، اما به‌سختی می‌توان طراحی آن را جزو بهترین خودروهای چهاردر جهان دانست. هرچند این مدل هم تقریباً دست کم گرفته شده است؛ اما شرکت تیونینگ منصوری توجهی به طراحی پورشه نداشته و با پانامرای تقویت‌شده‌ی خود پا به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ گذاشته است.

پورشه پانامرا منصوری

منصوری ظاهر این خودرو را با رنگ قرمز کرومی و رگه‌های زردرنگ همراه کرده است. پورشه پانامرای منصوری دارای رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی، برنامه‌ی جدید واحد کنترل خودرو، فیلتر هوای جدید با ورودی بازطراحی شده و اگزوز سفارشی است. گفته می‌شود این پانامرای تقویت‌شده می‌تواند ۳۴ اسب بخار قدرت و ۴۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر از نمونه‌ی استاندارد تولید کند؛ اما همه‌چیز قدرت موتور نمی‌شود و ظاهر خودرو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

با این که منصوری تلاش زیادی در جهت افزایش جذابیت بصری پانامرا کرده، اما این خودرو موفق به جلب نظر کارشناسان نشده است. عموم فعالان حوزه‌ی خودرو، پانامرای منصوری را بیش از حد شلوغ و استفاده‌ی کیت‌های متعدد بدنه را غیرضروری عنوان کردند. با این حال اگر شخصی به دنبال نسخه‌ی توانمند‌تری از پانامرا باشد و در عین حال قصد جلب نظر بیننده‌ها را نیز داشته باشد، قطعا پانامرا منصوری بهترین گزینه خواهد بود.


منبع : زومیت

اتوبوس فراخ در دنیای واقعی +عکس-فناوری

تولید سوخت از دی‌اکسید کربن با کمک نانوذرات - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا