مل گیبسون فیلم «این گروه خشن» را بازسازی می کند

چهارشنبه 4 مهر 1397 سینما

مل گیبسون فیلم «این گروه خشن» را بازسازی می کند

فیلم این گروه خشن,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان
مل گیبسون وسترن کلاسیک «این گروه خشن» را برای کمپانی برادران وارنر بازسازی می کند.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، مل گیبسون قرار است نسخه جدید فیلم وسترن کلاسیک «این گروه خشن» محصول ۱۹۶۹۹ ساخته سم پکینپا را برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کند. گیبسون در حال نوشتن فیلمنامه به همراه برایان بگبی است و مدیرتولید فیلم نیز خواهد بود.

 

«این گروه خشن» داستان یک گروه یاغی پا به سن گذاشته است که به دنبال آخرین موفقیت بزرگ خود راهی مکزیک می شوند و البته در این راه گروه مسلحی به رهبری شریک سابقشان در تعقیب آنهاست. سم پکینپا کارگردان بزرگ سینما فیلمنامه این فیلم را به همراه والون گرین نوشت و ویلیام هولدن، ارنست بوگناین، رابرت رایان، ادموند اوبراین و وارن اوتس نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

 

«این گروه خشن» در ابتدا از دید منتقدان فوق العاده خشن به نظر می آمد اما بعدها به عنوان یک شاهکار از لحاظ سبکی قلمداد شد.

 

کمپانی برادران وارنر تاکنون چندین بار تلاش کرده بود فیلم را بازسازی کند اما به نظر می رسد این بار این کمپانی با مل گیبسون حاشیه امنیت دارد زیرا گیبسون از بردن جایزه اسکار بهترین فیلم با «شجاع دل» تا فیلم هایی نظیر «آپوکالیپتو» و «ستیغ هک‌سا» که تازگی نامزد اسکار بهترین فیلم شد خودش را به عنوان یک از ممتازترین کارگردانان در ساخت فیلم های اکشن معرفی کرده است.

 

بازیگر فیلم های «مکس دیوانه» هم اکنون در حال آماده سازی فیلم «ویرانگر» است. او این درام جنگ جهانی دوم را درحالی کارگردانی می کند که مارک والبرگ همبازی وی در فیلم «خانه بابا ۲» نقش اصلی فیلم را برعهده دارد. فیلمنامه فیلم را نیز روزالیند راس براساس رمان جان وکوویتز نوشته است. «ویرانگر» در حال نهایی کردن منابع مالی اش قرار دارد و گیبسون نیز بدنبال یافتن مکان مناسب برای فیلمبرداری است. استرالیا جایی است که انتظار می رود فیلمبرداری فیلم در بهار آینده آغاز شود.

 

پروژه بعدی گیبسون به عنوان بازیگر، فیلم «خوک های جنگی» در کنار کالین فارل به کارگردانی تامی ویرکولا است.

 

مرجع : سرپوش

نگاهی به نمایش‌های روی صحنه پایتخت

فیلم سینمایی «در دنیای سحر و جادو» صدرنشین باکس آفیس شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا