معرفی 4 تا از بهترین کتاب های عاشقانه

چهارشنبه 7 دی 1401 کتاب
کتاب جنایی

1-کتاب یاد او اثر کالین هوور

نام کتاب:کتاب یاد او

نویسنده:کالین هوور

مترجم:اسماعیل حسینی

خلاصه کتاب یاد او

مادر جوانی برای به دست آوردن جایی در زندگی فرزندش می جنگد. اما آیا جایی برای او وجود دارد؟ کنا رووان بعد از گذراندن پنج سال در زندان به جرم ارتکاب یک اشتباه مصیبت بار ، به امید دیدن دختر چهارساله اش به همان شهر بر میگردد که در آن مرتکب این اشتباه شده است. اما از قرار معلوم ، بازسازی پل هایی که پشت سرش خراب کرده ممکن نیست.

کنا هر چقدر هم سخت تلاش می کند تا خودش را نشان دهد، همه کسانی که با دخترش در ارتباط هستند در را به رویش می بندند. لجز وارد، صاحب یک کافه محلی است و تنها کسی است که در را کاملا به رویش نمی بندد. لجز یکی از معدود حلقه های رابط باقی مانده است که کنا را به دخترش می رساند .

اما اگر کسی اطلاع پیدا کند لجز آرام آرام دارد نقش مهمی در زندگی کنا پیدا می کند ، هر دوی آنها ممکن است اعتماد همه افرادی را که برایشان اهمیت دارند را از دست بدهند. این دو با اینکه از همه سو تحت فشارند ، ماجرایی را آغاز می کنند ، اما هر چه در این ماجرا جلوتر می روند خطر بیشتری به جان می خرند . کنا می خواهد آینده ای بر اساس امید و التیام بسازد ، پس باید راهی پیدا کند تا اشتباهات گذشته اش را ببخشند.

 

2-کتاب ما تمامش می کنیم اثر کالین هوور

نام کتاب:کتاب ما تمامش می کنیم

نویسنده : کالین هوور

مترجم : آرتميس مسعودی

 

خلاصه ما تمامش می کنیم

وقتی لیلی با یک جراح مغز و اعصاب خوش‌تیپ به نام رایل کینکید وارد رابطه می‌شود، ناگهان زندگی برایش آن‌قدر زیبا می‌شود که باورکردنی نیست اما وقتی دغدغه‌های مربوط به رابطه‌ی جدید، ذهن لیلی را به خود مشغول کرده است، خاطرات اتلس کاریگن، اولین عشقش و رشته‌ای که او را به گذشته‌ پیوند می‌دهد، درگیرش می‌کند.

اتلس در گذشته، با لیلی نقاط مشترک فراوانی داشته و از او محافظت کرده است؛ به همین علت، وقتی ناگهان پیدایش می‌شود، هر آنچه لیلی با رایل ساخته، مورد تهدید قرار می‌گیرد. و لیلی درمی‌یابد که گاهی اوقات، کسی که دوستت دارد، بیش از همه آزارت می‌دهد.

 

3-هردو در نهایت میمیرند اثر آدام سیلورا

نام کتاب:هردو در نهایت میمیرند

نویسنده: آدام سیلورا

مترجم: میلاد بابانژاد، الهه مرادی

 

خلاصه هردو در نهایت میمیرند

کتاب هر دو در نهایت می میرند رمانی از ‌آدام سیلورا نویسنده آمریکایی معاصر است که با ترجمه میلاد بابانژاد و الهه مرادی به چاپ رسیده است.

هر دو درنهایت می‌میرند رمانی الهام‌بخش، تاثیرگذار ، دلنشین و حیرت‌انگیز است که به ما یادآوری می‌کند زندگی بدون مرگ و عشق و دوستی بدون غم بی‌معنا می‌شوند و می‌توانیم حتی در یک روز هم که شده زندگی و دنیایمان راتغییر دهیم.

در پنجم سپتامبر، درست کمی بعد از نیمه‌شب، از طرف قاصد مرگ با متیو تورز و روفوس امتریو تماس گرفته می‌شود تا خبر بدی به آن‌ها بدهند. آن‌ دو قرار است امروز زندگی را به پایان برسانند. متیو و روفوس با هم آشنایی ندارند اما به دلایل گوناگون و متفاوتی هر دو در روز آخر زندگی‌شان به دنبال پیدا کردن دوست تازه ای هستند و این شروعی برای یک پایان پر از ماجراجویی و هیجان است.

 

4-کتاب مادام کاملیا اثر الکساندر دوما

نام کتاب:کتاب مادام کاملیا

زبان: فرانسوی

مترجم: م. شیبانی

خلاصه کتاب مادام کاملیا

رمان کاملیا، در جهان چنان شهرتی یافت که “جوزپه وردی”، آهنگ ساز بزرگ ایتالیا با الهام از آن اپرایی ساخت که از بهترین آثار اوست و سینمای آمریکا نیز فیلمی بر اساس این داستان تهیه کرد که گرتا گاربو، ستاره زیبای سوئدی تبار، در آن نقش مادام کاملیا را به عهده داشت.

و این فیلم سالها بر پرده سینمای جهان می درخشید و به این ترتیب مادام کاملیا توانست چندین نسل پیاپی را مبهوت و مسحور خود سازد و هنوز هم جاذبه ی خود را حفظ کرده است

رمان دالان بهشت

رمان دالان بهشت از نازی صفوی

کتاب جین ایر

معرفی کتاب جین ایر اثر شارلوت برونته

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا