معرفی گران قیمت ترین سرمربی جام ملت های آسیا

سه‌شنبه 4 دی 1397 ورزشی
معرفی گران قیمت ترین سرمربی جام ملت های آسیا

در آخرین ارزش گذاری مربیان حاضر در رقابت های جام ملت های آسیا،گران قیمت ترین سرمربی  جام ملت های آسیا شناخته شد.

  تنها یازده روز به آغاز جام ملت های آسیا باقی مانده و تیم ها کم کم خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها آماده می کنند.گران ترین مربی آسیا

گران ترین مربی آسیا

به تازگی قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت های 2019 به ارزش 2.5 میلیون تمدید شده است و در صورت رسیدن به فینال با پاداش 500 هزار دلاری همراه خواهد شد. رقمی که مدیران فدراسیون آن را تایید نکرده اند و حاضر به اعلام رقم قرارداد جدید نشده اند.

با این وجود کی روش با پشت سرگذاشتن سرمربیان تیم های بزرگی چون استرالیا، ژاپن و کره جنوبی به عنوان گران قیمت ترین سرمربی جام ملت های آسیا شناخته شد.

طبق گزارش «اسکای اسپورت» در زمان برگزاری جام جهانی 2018 روسیه، یواخیم لو با قرارداد 8.3 میلیون یورویی با فدراسیون آلمان بالاترین دستمزد سالیانه را به خود اختصاص داده بود و در آن گزارش، نام کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران هم به عنوان یکی از مربیان گرانقیمت ذکر شده بود.

در آن آمار، کی روش با دریافت مبلغی در حدود 1.9 میلیون یورو (2.15 میلیون دلار) بالاتر از مربیان سرشناسی همچون خورخه سامپائولی (آرژانتین)، اسکار تابارز (اروگوئه)، خوزه پکرمن(کلمبیا)، هکتور کوپر (مصر) و… رده هفتمین مربی گرانقیمت را به خود اختصاص داده بود.

منبع:نمناک

سعید عزت اللهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد

سعید عزت اللهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد

سرمربی جدید تیم پیکان جواد نکونام شد

سرمربی جدید تیم پیکان جواد نکونام شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا