معرفی پورشه 911 توربو S با تیونینگ منصوری

شنبه 25 فروردین 1397 گوناگون

 

شرکت تیونینگ منصوری تصاویر جدیدترین محصول خود، پورشه 911 توربو S با کیت بدنه‌ی فیبر کربن و بهینه‌سازی فنی توربوشارژ را منتشر کرد.

تیونر معروف منصوری (Mansory) با مدیریت کوروش منصوری، از جدیدترین کیت تیونینگ خود که برای پورشه 911 توربو S در نظر گرفته شده است رونمایی کرد. بر خلاف محصولات عجیب و خاص منصوری که در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شده بود، پورشه 911  توربو S با تیونینگ این شرکت چندان تغییر ظاهری انقلابی نداشته است.

منصوری / Mansory

برای مقایسه‌ی ساده بودن محصول جدید منصوری، کافی است به تصاویر غرفه‌ی این برند تیونینگ در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ که شامل مرسدس‌بنز AMG S63، رولزرویس فانتوم، فراری 812 سوپرفست، استون مارتین DB11 تا بوگاتی ویرون و حتی خودروی مخصوص گلف می‌شود، توجه کرد. مدتی است که مدیران ارشد این شرکت، استفاده از فیبر کربن اختصاصی منصوری در کیت‌های تیونینگ مدل‌های مختلف را عامل مهمی نشان می‌دهند.

Mansory Porsche 911 Turbo S / منصوری پورشه 911

پورشه 911 توربو S استاندارد

با اینکه بخش زیادی از کوپه‌ی اسپرت 911 سبک‌تر شده است؛ اما مقامات این شرکت وزن دقیق این مدل با رژیم منصوری را اعلام نکرده‌اند. پورشه 911 توربو S در حالت استاندارد ۱۶۰۰ کیلوگرم وزن دارد. پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی به همراه دو توربوشارژر 911 توربو S حدود ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. 911 توربو S با پکیج آپشن اسپرت کرونو به گشتاور ۷۵۰ نیوتن‌متر هم می‌رسد. منصوری برای ارتقاء عملکرد فنی پورشه 911 توربو S کیت توربوی سفارشی تدارک دیده است تا قدرت این کوپه‌ی اسپرت آلمانی، فراتر از ۵۸۰ اسب بخار باشد.

قیمت و مشخصات فنی دقیق پورشه 911 توربو S با کیت تیونینگ منصوری اعلام نشده است؛ اما باید بدانیم که فیبر کربن و کیت‌های تیونینگ منصوری هیچوقت ارزان‌قیمت نبوده‌اند.

منبع : زومیت

آشنایی با عجیب ترین و پیشرفته ترین تفنگ های ساخته شده

آشنایی با عجیب ترین و پیشرفته ترین تفنگ های ساخته شده

کاشت سبزی در سرزمین یخ‌زده‌ی قطب جنوب

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا