معرفی دوربین عکاسی حرفه ای سونی A7 iii

یکشنبه 20 تیر 1400 بازار ، فناوری
سونی A7 iii

نگاهی به دوربین a7 iii سونی

زمانی که کمپانی سونی برای اولین بار دوربین عکاسی سونی a7 معمولی را در سال 2013 تولید و در بازار جهانی دوربین عکاسی توزیع کرد، طرفداران بسیاری جذب این دوربین منحصر بفرد شدند.

اما امروزه دوربین عکاسی سونی آلفا 7 iii جزو محبوب ترین و حرفه ای ترین دوربین های موجود در بازار دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری جهان و ایران، شناخته می شود.

دوربین A7 III سونی

مزیت های دوربین sony a7 iii عبارت اند از:

  • پوشش منحصر بفرد AF.
  • محدوده منظره یاب فوق العاده.
  • عملکرد چشمگیر ایزو بالا.
  • استقرار تصاویر در 5 محور متخلف.
  • ارائه ویدیو و تصاویر با کیفیت بسیار بالا، دارای وضوح بالا و…

معایب دوربین sony a7 iii عبارت اند از:

  • بافر ضعیف.
  • پشتیبانی از یک کارت uhs-ll.

بررسی قابلیت های دوربین عکاسی سونی آلفا 7iii

نوع بدنه بکار رفته در محصولات پیشرفته و فوق حرفه ای سونی، بدون آینه عنوان می شود؛ علاوه بر آن تعداد پیکسل های موثر در هنگام عکس برداری در سونی A7 III، 24 پیکسل می باشد.

از سویی دیگر حداکثر رزولوشن عکاسی با دوربین نام برده، 6000×4000 عنوان می شود؛ همچنین کیفیت فیلم برداری و ضبط ویدیو در آلفا 7 III ( 4K ) می باشد که به زبان عامیانه می توانیم اشاره داشته باشیم که بهترین ویدیو را با وضوح و کیفیت بالا به کاربران ارائه می دهد.

تعداد نقاط صفحه نمایش در دوربین تصویر برداری و فیلم برداری سونی A7 III ( 921000 ) است؛ علاوه بر آن صفحه نمایش بکار رفته در دوربین عکاسی نام برده لمسی و چرخان عنوان می شود.

منظره یاب موجود در سونی آلفا 7 III از نوع الکترونیکی می باشد که با پوشش 100 درصدی منظره، باعث می شود کاربر به بهترین نتایج دست پیدا کند و از تمام نقاط موجود در محیط، بهره لازم را ببرد!

دوربین سونی A7 III

حداقل سرعت شاتر در SONY A7 III 30 فریم بر ثانیه و حداکثر سرعت 1/8000 عنوان می شود که اکثر دوربین های دی اس ال آر و بدون آینه جدید، سرعت شاتر ها همین مقدار عنوان می شوند.

البته شایسته است خاطر نشان کنیم که حالت های نورسنجی در این محصول پیشرفته برند سونی به حالت های چندگانه، تقدم روشنایی، وضوح در محیطی با نور کم، مرکزی و نقطه ای تقسیم می شود.

اتصالات موجود در این دوربین تصویر برداری و فیلم برداری حرفه ای سونی بدین شکل می باشد که نوع میکروفن موجود در محصول از نوع استریو است، ورودی میکروفن و رکوردر های دیگر را دارد، قابلیت کنترل از راه دور را با بهره وری از کنترل دارد، وای فای دارد، NFC دارد و دارای خروجی هدفون می باشد که باعث می شود تا عکاس و یا فیلم بردار ویدیو هایی که ثبت کرده است را چک کند.

سطح های ذخیره سازی تصاویر با فرمت JPEG در دوربین عکاسی سونی آلفا 7 III به FINE، EXTERA FINE و STANDARD بخش بندی می شود که با توجه به نیاز تان، می توانید از هر یک بهره لازم را ببرید؛ همچنین لازم است بدانید که سطح کیفیت ذخیره سازی با فرمت RAW در SONY A7 II همان RAW عنوان می شود و در حال حاظر در دوربین های امروزی سطح کیفیت پیشرفته ای برای فرمت ” را ” در نظر گرفته نشده است…

دوربین سونی الفا 7 III

نتیجه گیری و سخن پایانی

با توجه به امکانات و قابلیت های موجود در محصول نام برده، لزوم دارد اشاره داشته باشیم که این دوربین می تواند تمام نیاز های یک عکاسی آتلیه ای، فیلم بردار مراسم و سایر حوزه های تصویر برداری و فیلم برداری را به صورت حرفه ای، رفع کند؛ پس اگر امکانات بالای این دوربین می تواند بر قیمت بالای دوربین عکاسی سونی A7 III در بازار ایران، غلبه کند، پیشنهاد می شود استفاده از این محصول را در برنامه ها عکاسی و ضبط ویدیو خود، قرار دهید.

بالتازار پلاس چیست و نظر مردم راجب جذب مشتری این وب سایت

وسایل مورد نیاز برای کوهنوردی

وسایل مورد نیاز برای کوهنوردی و کمپینگ

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا