معرفی 7 تا از جذاب ترین سریال کره ای سوپر خفن

شنبه 17 دی 1401 معرفی فیلم ، سینما
جذاب ترین سریال کره ای

جذاب ترین سریال کره ای

اگر دلتون می خواد که جذاب ترین سریال کره ای به شما معرفی کنیم باما همرا باشید در مجله خانواده دایان:

سینمای کره سینما و صنعت فیلم‌سازی خود را دارند، تنها سینمای کره جنوبی است که توانسته اقبال بین‌المللی یافته و در جهان تحسین شودکره جنوبی یکی از معدود کشورهایی بود که تولیدات داخلی سینمایی‌اش، بیشتر از فیلم‌های وارداتی تماشا می‌شدند

ما در ادامه هفت مورد از پر طرفدار ترین و جذاب ترین سریال های اخیر کره رو به شما معرفی کنیم که از تماشای اون ها لذت خواهید برد. نکته ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که همه ی این سریال ها رده سنی بالای 18 سال دارند پس حواستون باشه که با چه کسانی به تماشا می نشینید.

 

1.سریال اشکالی نداره خوب نباشی – 2020

سریال اشکالی نداره خوب نباشی یا اشکالی نداره رو به راه نباشی یکی از بهترین سریال های کره ای در ژانر کمدی و عاشقانه می باشد که نیویورک تایمز اون رو یکی از بهترین های سال 2020 لقب داده است. این مجموعهٔ تلویزیونی ۲۰۲۰ کرهٔ جنوبی به نویسندگی جو یونگ و کارگردانی پارک شین-وون است. در این مجموعه کیم سو هیون، سو یه‌جی، اوه جونگ-سه و پارک گیو-یونگ به ایفای نقش می‌پردازند.

 

خلاصهٔ داستان:

داستان حول محور مردی سخت کوش به اسم مون کانگ-ته می‌گذرد که برادر بزرگش مبتلا به بیماری اوتیسم است و کانگ-ته به تنهایی باید بر مشکلات و مصائب برادر بزرگترش بر بیاید و در عین حال برای امرار معاش کار کند تا زندگی‌اش را بگذراند. همهٔ این مشکلات علاوه بر خاطرهٔ قتل مادر کانگ-ته که برادرش را عصبی می‌کند دست به دست هم می‌دهند تا کانگ-ته شخصی باشد که تمام زندگی خودش را وقف تنها دارای‌اش یعنی برادرش بکند.

در این میان کانگ-ته با نویسندهٔ محبوب برادرش، کو مون-یونگ آشنا می‌شود که زنی جسور، بی‌پروا و دارای افکاری عجیب و غریب و شخصیتی کمال‌گرا است. در همان لحظه اول رابطه‌ای عجیب بین کانگ-ته و مون-یونگ ایجاد می‌‌شود، مون-یونگ در تلاش است تا کانگ-ته را تصاحب کند چرا که کانگ-ته بر خلاف بقیه مردها در مقابلش ایستاده و انسانی جالب برای مون-یونگ به نظر می‌رسد.

امتیاز IMDb : 8.6/ 10

امتیاز Filimo: 99 / 100

سریال اشکالی نداره خوب نباشی

سریال اشکالی نداره خوب نباشی

2.سریال قاضی شیطان صفت – 2021

یکی دیگر از سریال های اکشن، پلیسی و معمایی کره جنوبی که عملکرد بسیار خوبی داره و تماشای اون ابدا خالی از لطف نیست سریال قاضی شیطان می باشد که در یک جامعه دیستوپیایی یا پاد آرمان شهر روایت می شود، جایی که دادگاه به یک برنامه تلویزیونی تبدیل شده است.قاضی شیطان یک مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۲۱ با بازی جی سانگ، کیم مین-جونگ، پارک جین یونگ و پارک گیو-یونگ است

خلاصه داستان:

این مجموعه در یک نسخهٔ پادآرمان‌شهر از کره‌جنوبی اتفاق می‌افتد، جایی که مردم نسبت به رهبرانشان نفرت دارند و در هرج و مرج زندگی می‌کنند. محاکمات از طریق یک برنامهٔ زنده در سالن دادگاه که از تلویزیون پخش می‌شود، برگزار می‌شوند

امتیاز IMDb : 8.3/ 10

امتیاز Filimo: 99 / 100

سریال قاضی شیطان صفت

سریال قاضی شیطان صفت

3.سریال وینچرز – 2021

سریال وینچنزو به کارگردانی کیم وون هوی مجموعه ای با ژانر اکشن و کمدی است.این مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی با بازی سونگ جونگ-کی به عنوان شخصیت اصلی در کنار جون یو-بین و اوک تک-یون است.

 

خلاصهٔ داستان

پارک جو-هیونگ (سونگ جونگ-کی) در سن هشت سالگی توسط یک خانوادهٔ ایتالیایی به فرزندی پذیرفته می‌شود و برای زندگی به ایتالیا می‌رود. او بعداً به مافیا می‌پیوندد و توسط دون فابیو، سرپرست خانواده مافیایی کاسانو، به فرزندی پذیرفته می‌شود.

با تغییر نام به «وینچنزو کاسانو»، وکیل ایتالیایی، مشاور مافیا و دست راست دون فابیو می‌شود. بعد از مرگ دون فابیو، پائولو پسر بیولوژیک فابیو و رهبر جدید خانوادهٔ کاسانو، تلاش می‌کند تا وینچنزو را بکشد.

وینچنزو سپس به سئول فرار می‌کند و قصد دارد ۱٫۵ تن طلا را بازیابی کند که به یک سرمایه‌دار چینی که اخیراً فوت کرده، کمک کرده تا به‌طور مخفیانه در زیرزمین ساختمان گومگا پلازا مخفی شوند.

با این حال، یک شرکت املاک و مستغلات که تحت نظر گروه بابل قرار دارد، به‌طور غیرقانونی مالکیت این ساختمان را به دست گرفته‌است و وینچنزو باید از مهارت‌های خود برای بازگیری ساختمان و بازستاندن ثروت خود استفاده کند.

امتیاز IMDb : 8.4/ 10

امتیاز Filimo: 99 / 100

سریال وینچرز

سریال وینچرز

4.سریال بد و دیوانه – 2021

سریال بد و دیوانه هم یکی دیگر از سریال های اکشن و پلیسی معمایی کره جنوبی می باشد.این مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی به کارگردانی یون سون-دونگ و تهیه‌کنندگی استودیو دراگون و مینک انترتینمنت است و لی دونگ-ووک، وی ها-جون و هان جی-اون و چا هاک-یون در آن بازی می‌کنند

خلاصهٔ داستان:

سو-یول به عنوان افسر پلیس در اداره پلیس کار می‌کند. او در کارش صلاحیت دارد، اما اخلاق مشکوک هم دارد. او برای رسیدن به موفقیت دست به هر کاری می‌زند. با توجه به شخصیت جاه طلبی که دارد در مدت کوتاهی ترفیع گرفته‌است. زندگی آرام او با ظاهر شدن K ناگهان تغییر می‌کند. K یک فرد عادل و در عین حال یک فرد دیوانه است. هر گاه با بی عدالتی روبرو می‌شود با مشت به آن برخورد می‌کند. او آرزو دارد که یک قهرمان باشد.

امتیاز IMDb : 8.1/ 10

امتیاز Filimo: 99 / 100

سریال بد و دیوانه

سریال بد و دیوانه

5.سریال تیم دی پی – 2022

سریال دی. پی. یک مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی کارگردانی شده توسط هان جون-هی، و فیلم‌نامه‌نویسی کیم بو-تونگ و هان بر پایهٔ وب‌تون لژین دی. پی روز سگی اثر کیم است. در این مجموعه جونگ هه-این، کو کیو-هوان، کیم سونگ-کیون و سون سوک-کو به ایفای نقش می‌پردازند.

دی پی یا تیم دی پی با شش قسمت در اصل نوعی مینی سریال است تا سریال هرچند که فصل دوم آن در حال ساخت می باشد. دی پی به کارگردانی جون هی هان خوراکه اون دسته از افرادی است که عاشق تماشا کردن فیلم و سریال های اکشن، پلیسی و معمایی هستند. مطمئنا هیجان این فیلم شما رو به خودش جذب خواهد کرد.

امتیاز IMDb : 8.2/ 10

امتیاز Filimo: 96 / 100.

سریال تیم دی پی

سریال تیم دی پی

6.سریال کیمیای روح – 2022

کیمیای روح به کارگردانی جونگ یون هان و می هان ران در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است که دارای 14 قسمت می باشد.

این مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی با بازی لی جه-ووک، جونگ سو-مین، گو یون-جونگ، هوانگ مین-هیون، شین سونگ-هو، یو جون-سانگ، اوه نا-را و جو جه-یون است.

خلاصهٔ داستان:

سریال کیمیای روح در کشور تخیلی دِهو، کشوری که در تاریخ یا نقشه‌ها وجود ندارد، اتفاق می‌افتد. این مجموعه داستان جادوگران جوانی را روایت می‌کند که بر سرنوشت پیچیدهٔ خود غلبه می‌کنند.

داستان جادوگران جوانی را روایت می‌کند که با بهشت و زمین سر و کار دارند.از اونجایی که با جادوگران و دنیای آن ها این سریال مرتبط است می تواند حس و حال جذابی را به شما القا کند. این سریال روایتگر زندگی چند جادوگر است که تلاش می کنند تا بر سرنوشت پیچیده خودشون غلبه کنند.

امتیاز IMDb : 8.6/ 10

امتیاز Filimo: 99 / 100

سریال کیمیای روح

سریال کیمیای روح

7.سریال فردا – 2022

این مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کیم ته-یون و سونگ چی-ووک و با بازی کیم هی سان، کیم رو وون، لی سوهیوک و یون جی-اون است. این مجموعه براساس کتاب بادام Amonde ناور است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

کسی نمی تواند منکر این موضوع شود که احتمالا تا چند سال آینده شاهد ربات هایی خواهیم بود که دیگر تفاوت چندانی با انسان ها نخواهند داشت با این اوصاف تماشای سریالی که به چنین بعدی از آینده نگاه کنه می تونه لذت بخش باشه. سریال فردا به کارگردانی کیم یون تله یکی از همین دست آثار است که ژانر اکشن و هیجان انگیز با درون مایه علمی تخیلی داره.

خلاصهٔ داستان
چوی جون-وون (کیم رو وون) یک جوانی است که مدت زیادی دنبال کار می‌گردد اما شغل مطمئنی پیدا نمی‌کند. در حین یک اتفاق، او گریم ریپرها کو ریون (کیم هی سان) و لیم ریونگ-گو (یون جی-اون) را می‌بیند و به او شغلی را پیشنهاد می‌دهند که باید به کسانی که تصمیم دارند خودکشی کنند، دلیلی برای زندگی بدهد و آنها را از خودکشی منصرف کند.

 

امتیاز IMDb : 7.7/ 10

امتیاز Filimo: 100 / 100

سریال فردا

سریال فردا

فیلم سینمایی بی‌همه‌چیز

فیلم سینمایی بی‌همه‌چیز

سریال دکستر

سریال دکستر/سریال تلویزیونی بسیار جذاب جنایی و معمایی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا