برترین خودروهایی سال 2019

سه‌شنبه 9 بهمن 1397 دسته‌بندی نشده
معرفی برترین خودروهایی سال 2019

خودروی سال 2019 آئودی ای – ترون:

اولین اتومبیل خالص – برقی آئودی یکVUS شبیه جگوار – و مدل X سرعتی تسلا (و مرسدس EQC که در ماه جولای آمد).با محدوده 248 مایل بر سرعت، تست سخت تر، با یک سرعت 0 – 62 mph با 5.7 ثانیه و کیفیت ساخت آئودی، این کار به طور جدی مطلوب خواهد بود اما این ماشین هم برچسب قیمت آئودی را دارد:که از 71.490 پوند شروع می شود.

 

این خودروی رویایی ماه مارس می رسد.

آئودی ای ترون

خودروی جدید استون مارتین والکیری 2019: 

مدل DBX SUV یکی از مهم ترین مدل هلی استون مارتین خواهد شد، اما والکیری بی شک بزرگ ترین سردسته است – که در سال 2019 می آید.در ارتباط با رد بول یک تیم F1 تشکیل داده شده است، که این ماشین فوق العاده قول داده که مانند “هیچ ماشین جاده ای قبل از خودش” عمل نکند، در نتیجه سیستم ایرودینامیک پیشرفته، سبک باور نکردنی و 1 , 000 bhp – به علاوه نیروی برق ترکیبی اش (که منجر به V12 در حدود 11.000 rpm می شود). این خودرو در اواخر سال 2019 عرضه می شود.

خودرو 2019 هوندا اربن EV: 

این اتومبیل می تواند به طور بالقوه یکی از اتومبیل های عالی سال 2019 باشد، به عنوان هوندا اربن EV.این کانسپت، که مورد حمایت عالی هوندا بود و هوندا هیچ چاره های جز ارائه کردنش به بازار نداشت، به اتومبیل های کلاسیک “kei” و بخش مدنی اصلی تبدیل شد.اربن EV همچنین به عنوان اولین خودروی الکتریکی خالص تولید شده توسط هوندا در نظر گرفته می شود، با ماشین هایی مانند رنو زویی.

این ماشین ماه دسامبر به بازار عرضه می شود.

هوندا اربن EV

خودرو کیا ای – نرو 2019: 

با دنبال کردن جا پای کونا EV از شرکت هیوندای با 30.000 پوند قیمت،282 – مایل سرعت کیا ای – نرو، به تغییر درک خودروهای برقی خالص کمک خواهد کرد و در هنگام فروش در ماه آوریل بیش از حد به فرزند خواندگی بسیار محدود خواهد شد. این یک خودروی دارای ابعاد خانوادگی است، که در آن 451 لیتر فضا در صندوق عقب دارد – بزرگ تر از ای – نرو هیبریدی.

این خودرو ماه آوریل به بازار ارائه می شود.

کیا ای نرو

خودرو 2019 کونیگسگ آگرا RS ساکسسور: 

کونیگسگ برخی از دیوانه وار ترین سوپرماشین های جهان را ساخته است، و آخرین مدل آن قرار است بی نظیرترین مدلش باشد. جزئیات پیش از این که در ماه مارس بیرون آید، فاش نمی شود.ساکسسور کونیگسگ 277 mph آگرا RS، احتمالاً یکی از سریع ترین اتومبیل های تولیدی جهان خواهد بود. این خودرو در تابستان ارائه میشود.

کونیگسگ آگرا

خودرو مدا 2019 رنجروور اوکو: 

لندرور نسل دوم، رنجروور اوکو ممکن است شبیه به مدل قدیمی خود باشد، اما این شرکت ادعا می کند که همه چیز کاملاً جدید است و جدیدترین مدل موتور و جدیدترین تکنولوژی برایش وجود دارد.صفحات سفارش اکنون باز هستند و احتمالاً اولین آنها در چند ماه آینده بیرون خواهد آمد.

رنجروور اوکو

خودرو نیسان جوک 2019 : 

یک نیسان جوک جدید مدتی طولانی است که آمده، اما در اواخر امسال شاهد جایگزینی برای تقاطع فشرده فعلی خواهیم بود.با وجود اینکه شرکت نیسان ممکن است بخواهد طرح نسل دوم جوک را کمی کمتر متضاد کند، باید بگوییم که حفظ متمایز بودنش و شاخصش تا حد امکان باید بماند تا به یک بازار اشباع تبدیل شود.

انتظار می رود که جوک جدید بیشتر از خودروی جوک فعلی جادار باشد، که این اخبار برای مشتریان خوشحال کننده خواهد بود.این خودرو در تابستان عرضه می شود.

نیسان جوک

خودرو پینینفارینا باتیستا مدل 2019 : 

تصویر نمادین آن بر روی مدل هایی که از سازندگان اتومبیل ساخته شده است، افسانه ای است، اما پینینفارینا در سال 2019 به ساخت وسایل نقلیه خود ادامه خواهد داد. اولی یک سوپر ماشین برقی محض است که به افتخار موسس استودیوی طراحی، جیان باتیستا “پینین” نامگذاری شده است.

پینینفارینا باتیستا نیز یکی از سریع ترین ماشین هایی خواهد بود که تا به حال ساخته شده است، با عدد باور نکردنی 1 , 900 bhp نیروی برق برای یک سرعت 250 مایل بر ساعت. در ماه مارس از این خودرو رو نمایی می شود.

پینینفارینا

خودرو 2019 پولستار 1:

پولستار بازوی عملکرد ولوو نیز در سال 2019 اتومبیل های خود را معرفی خواهد کرد، که با این کار آغاز می شود:پولستار 1. این نام ممکن است صریح باشد، اما هیچ چیز اساسی در مورد بقیه کارهای بزرگ پیش بینی نشده وجود ندارد:برای مثال، قدرت، از یک چیدمان هیبرید بنزینی – الکتریکی 592 bhp با طیف وسیعی از 93 مایل ادعا شده، ناشی می شود. این خودرو در تابستان عرضه می شود.

پولستار

خودرو پورشه تایسان 2019: 

صرف نظر از اینکه شما چطور این حرف را می زنید، این مدل باعث ایجاد یک جنبش شده است.انتظار می رود اولین مدل برقی خالص سازنده خودرو آلمان عملکرد فوق العاده ای داشته باشد (از جمله زیر 3.5 ثانیه بر ساعت 0-62 mph)، شارژ سوپرفست است (نسبتا) و حداکثر محدوده 310 مایل است و در اواخر 2019 به بازار ارائه می شود.

پورشه تایسان

خودرو اسکودا کودیاگ vRS 2019: 

می خواهید یک رکورد مسابقه ای را داشته باشید؟، اما توان پرداخت برای لامبورگینی اونتادور svj را ندارید؟ اسکودا کودیاگ vRS هزینه ای برابر 42.870 پوند دارد، این یکی از سریع ترین ماشین هایی است که تا به حال مسابقه داده و بسیار ارزان تر از لامبورگینی 350.000 پوندی است.

اگرچه به سرعت SVJ (بدیهی است)نمی رسد، اما اسکودا کودیاگ vRS دارای موتور دیزل توربو شارژ 237 bhp است، که به اندازه کافی برای نمایشات و انفجار در ساحل کافی است، که در بهار امسال به بازار ارائه می شود.

اسکودا کودیاگ

خودرو 2019 تسلا مدل 3: 

پس از سه سال بالا و سردسته بودن، مدل تسلا 3 سرانجام در اواسط سال 2019 به فروش در انگلستان خواهد رسید. اما این شرکت تایید کرده است که یک سالن فشرده متراکم الکتریکی با یک محدوده 338 مایلی را در اختیار خواهد داشت و مدل عملکرد پر زرق و برق خود را تا محدوده بیش ترین سرعتش حفظ خواهد کرد تا سالن اجرایی را در گرد و غبار خود ترک کند. و در تابستان عرضه می شود.

تسلا مدل 3

خودرو تویوتا سوپرا 2019: 

هایپ در مورد بازگشت تویوتا سوپرا به درجه بالایی می رود و همه نشانه ها حاکی از آن هستند که این دستگاه یک بسته ویژه مخصوص به خود را خواهد داشت. شرکت در هم کاری با بی.ام.و است، که پایه گذاری دروپتوپ z4 است، اما تویوتا می گوید که سوپرا کاملا متفاوت است و یک تجربه رانندگی کاملا متفاوتی را ایجاد میکند و در ماه سپتامبر ارائه می شود.

تویوتا سوپرا

خودرو فولکس واگن گلف 2019: 

فولکس واگن گلف همواره محبوب بوده است، اما فروش آن در سال 2018 رشد ثابتی داشته است و این خودرو در کل سال به عنوان دومین پرفروش امسال شناخته شد. این به رغم یک مدل جدید است که در سال 2019 وارد می شود.

فولکس واگن گلف

احتمالاً شگفتی های زیادی با گلف نسل هشتم از نظر سبک وجود نخواهد داشت، اما انتظار می رود این هاپبک یک نمایش تکنولوژیکی بزرگ برای فولکس واگن، با نیرو های ترکیبی ملایم در کنار بنزین سنتی، دیزل و پلاگین باشد، و همچنین یک کابین کوچک باهوش تر، و “نرم افزار بیشتر و این ماشین در تابستان ارائه می شود.

 

منبع:نمناک

روزنامه های امروز 97/11/10

روزنامه های امروز 97/11/10

بنزین در سال ۹۸ گران نمی‌شود

بنزین در سال ۹۸ گران نمی‌شود

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا