معرفی انیمیشن آواز 2

چهارشنبه 28 دی 1401 سینما ، معرفی فیلم
انیمیشن آواز 2

مشخصات انیمیشن آواز 2

نام انیمشن:انیمیشن آواز 2

کارگردان: گارث جنینگز

تاریخ های انتشار:14 نوامبر 2021 (جشن AFI)[22 دسامبر 2021 (ایالات متحده)

کشور ایالات متحده آمریکا

زبان انگلیسی

انیمیشن آواز 2

انیمیشن آواز 2

درباره انیمیشن آواز 2

انیمیشن آواز 2 یک فیلم کمدی موزیکال پویانمایی کامپیوتری جوک باکس آمریکایی محصول 2021 است که توسط ایلومینیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. عاقبت بخوان (2016) و دومین فیلم در این فرانچایز، دوباره توسط گارث جنینگز نوشته و کارگردانی شد، کارگردانی مشترک آن توسط کریستف لوردلت و تهیه کنندگی کریس ملداندری و جانت هیلی انجام شد.

در این فیلم گروهی متشکل از متیو مک‌کانهی، ریس ویترسپون، اسکارلت جوهانسون، تارون اگرتون، توری کلی، نیک کرول، جنینگز، پیتر سرافینوویچ، جنیفر ساندرز و نیک آفرمن ایفای نقش می‌کنند. همچنین شخصیت‌های جدیدی با صداپیشگی بابی کاناواله، بونو، هالسی، فارل ویلیامز، چلسی پرتی، لتیتیا رایت و اریک آندره ارائه می‌شود.

مانند فیلم اول، Sing 2 دارای آهنگ هایی از بسیاری از هنرمندان است که اکثر آنها به صورت دیژتیک اجرا می شوند. داستان پس از وقایع فیلم قبلی با باستر مون و گروهش می‌گذرد که در شهر ردشور نمایشی برگزار می‌کنند در حالی که کار می‌کنند تا یک غول سرگرمی را تحت تاثیر قرار دهند و یک ستاره راک منزوی را برای اجرای با گروه استخدام کنند.

Sing 2 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره AFI در 14 نوامبر 2021 انجام داد و در 22 دسامبر 2021 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم بیش از 407 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه تولید 85 میلیون دلاری فروخته است و به پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن سال 2021 و دهمین فیلم پرفروش سال 2021 تبدیل شده است.

 

انیمیشن آواز 2

انیمیشن آواز 2

داستان انیمیشن آواز 2

مدتی پس از وقایع فیلم اول، باستر مون با تئاتر تازه بازسازی شده خود در کالاتونیا رونق می گیرد. جانی، مینا، رزیتا، گانتر و میس کرالی به عنوان خدمه او کار می کنند در حالی که اش به عنوان تک نواز اجرا می کند.

آنها موفق نمی شوند سوکی لین، یک سگ استعدادیاب که در کریستال انترتینمنت کار می کند، تحت تاثیر قرار دهند، که به باستر می گوید که در شهر ردشور در همان نزدیکی موفق نخواهد شد. باستر با تشویق نانا نودلمن، خدمه‌اش را دوباره جمع می‌کند و آنها به شهر می‌روند تا تأثیر بگذارند.

 

آنها از ورود به کریستال انترتینمنت منع می شوند، اما موفق می شوند برای یک استماع با گرگ غول سرگرمی، جیمی کریستال، دزدکی وارد شوند. از آنجایی که جیمی علاقه‌ای به اجرای اصلی باستر ندارد، گانتر یک موزیکال علمی-تخیلی با مضمون فضایی را پیشنهاد می‌کند که شامل آهنگ‌هایی از کلی کالووی، شیر افسانه‌ای ستاره راک است که 15 سال پس از مرگ همسرش روبی دیده نشده است. جیمی که شیفته و با فرض اینکه کلی بخشی از نمایش باشد، به آن چراغ سبز نشان می دهد.

 

خانم کرالی محل زندگی کلی را پیدا می کند و به ملاقات او می رود، اما او را با یک سری تله انفجاری می ترساند. در طول تولید، رزیتا ترس از ارتفاع پیدا می‌کند و باستر را وادار می‌کند تا نقش رزیتا را به دختر جیمی، پورشا، به اصرار او بدهد در حالی که رزیتا به نقشی فرعی منصوب می‌شود.

 

جانی به کار با میمون پروبوسیس، کلاوس کیکنکلوبر، طراح رقص برتر منصوب شده است، اما روش‌های آموزشی سخت او باعث می‌شود جانی نتواند به طور موثر یاد بگیرد. جانی بعداً با یک سیاهگوش رقصنده خیابانی به نام نوشی روبرو می شود که می پذیرد به او کمک کند. مینا در یک صحنه عاشقانه با داریوش، یک بازیگر خودمحور انتخاب شده است.

 

مینا که هرگز عاشق نبوده است، نمی تواند احساسات را در طول صحنه نمایش دهد. او بعداً با یک فیل بستنی فروش به نام آلفونسو آشنا می شود و عاشق او می شود. جیمی در نهایت متوجه می‌شود که باستر هرگز در مورد نمایش با کلی تماس نگرفته و تهدید می‌کند که اگر باستر را اجرا نکند به او آسیب می‌رساند.

 

اش و باستر در عوض از کلی بازدید می کنند تا او را متقاعد کنند که در نمایش حضور داشته باشد. او ابتدا قبول نمی کند، اما آش نظرش تغییر می کند. باستر در تئاتر از پورشا می‌خواهد که نقش خود را با رزیتا عوض کند، زیرا مهارت‌های بازیگری پورشا ضعیف است.

 

پورشا این را اشتباه تعبیر می کند که باستر او را اخراج کرده و فرار می کند. جیمی خشمگین تقریباً باستر را از پشت بام پنت‌هاوسش پایین می‌آورد، پس از اینکه خبر اخراج احتمالی از تلویزیون پخش می‌شود و او را در کمد می‌بندد. سوکی بعداً باستر را آزاد می کند و به او هشدار می دهد که قبل از اینکه جیمی بتواند او را بکشد، شهر ردشور را ترک کند.

 

اش به همراه خدمه و کلی به اتاق هتل می‌آیند که به باستر توصیه می‌کند مانند او فرار نکند و پنهان شود. باستر پس از اینکه شاهد توهین جیمی به او و دوستانش در تلویزیون بود، تصمیم می‌گیرد که بازیگران و عوامل آن شب پشت سر جیمی برنامه را اجرا کنند.

 

پورشا دوباره به نمایش ملحق می‌شود، جانی با پدرش و گروهش تماس می‌گیرد تا بیایند و جیمی و محافظانش را دور نگه دارند، و رزیتا با همسرش نورمن تماس می‌گیرد تا اجازه دهد فرزندانشان امنیت را منحرف کنند.

 

در طول نمایش، یک کلاوس حسود جای شریک اجرای جانی را می گیرد تا شماره او را تضعیف کند، اما جانی با تشویق نوشی و سایر رقصندگان، کلاوس را شکست می دهد و در نهایت احترام کلاوس را به دست می آورد. پورشا آهنگ و شماره رقص پر انرژی را اجرا می کند و در مقابل پدر عصبانی خود ایستاده است.

مینا داریوش را در نقش آلفونسو مجسم می کند و با موفقیت یک دوئت عاشقانه با او اجرا می کند. در آخرین تلاش برای متوقف کردن نمایش، جیمی باستر را از یک کت واک بلند پایین می‌اندازد، که رزیتا را مجبور می‌کند بر ترس خود از ارتفاع غلبه کند تا باستر را نجات دهد. وقتی زمان روی صحنه رفتن کلی فرا می رسد، ادعا می کند که هنوز آماده نیست.

 

اش جمعیت را در اجرای یکی از آهنگ‌های Clay هدایت می‌کند و به او شهامت اجرا می‌دهد. پس از پرده، جیمی سعی می‌کند اعتبار نمایش را بپذیرد، اما در عوض توسط پلیس به دلیل تلاش برای کشتن باستر دستگیر می‌شود.

درست زمانی که باستر و دوستانش صبح روز بعد شروع به بازگشت به خانه می کنند، سوکی آنها را متوقف می کند و به آنها می گوید که یک تئاتر بزرگ می خواهد نمایش آنها را اجرا کند.

 قسمتی از انیمیشن آواز 2

سریال فردا

معرفی سریال فردا

انیمیشن آواز 1

معرفی انیمیشن آواز 1

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا