مشخصات گلکسی جی 5 مدل 2017 فاش شد؛ پردازنده اکسینوس 7870 و اندروید 7.0 نوقا – فناوری

چهارشنبه 2 فروردین 1396 فناوری

مشخصات فنی گوشی‌ هوشمند گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ فاش شد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به پردازنده‌ی اکسینوس ۷۸۷۰ و سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا اشاره کرد. 

به‌زودی دو مدل جدید از گوشی‌های سری گلکسی جی سامسونگ در کشور آمریکا معرفی خواهد شد. این دو مدل گلکسی جی ۳ و گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ هستند؛ اما ظاهرا یک مدل سوم نیز در کنار این دو دستگاه رونمایی خواهد شد.

اولین بار در ماه فوریه بود که خبری در مورد گوشی‌ هوشمند گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ منتشر شد. در آن زمان این دستگاه با شناسه‌ی مدل SM-J530FM/DS در اتحادیه وای‌فای مشاهده شده بود. در ابتدا اطلاعات زیادی در مورد گوشی مورد بحث فاش نشد و فقط می‌دانستیم این محصول احتمالا سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو را اجرا خواهد کرد.

امروز مشخصات گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ مجددا فاش شده؛ اما این بار جزئیات بیشتری از این دستگاه در دسترس قرار گرفته است. به‌تازگی گوشی‌ هوشمندی با شناسه‌ی مدل SM-J530FM در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده و به همین دلیل شاید برخی از ویژگی‌های این محصول در لیست این بنچمارک به‌درستی درج نشده باشد؛ اما انتظار می‌رود اکثر این جزئیات را در مدل نهایی گوشی هوشمند یادشده نیز ببینیم.

پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که بر اساس مشخصاتی که در گیک‌بنچ منتشر شده است، گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا را اجرا خواهد کرد که نسبت به اندروید مارشمالو جدیدتر است و امکانات بهتری دارد. این محصول همانند گلکسی جی ۷ پرایم از پردازنده‌ی اکسینوس ۷۸۷۰ سامسونگ بهره می‌برد. چیپ‌ست مورد اشاره مجهز به هشت هسته‌ی پردازشی است. از دیگر مشخصات فاش شده از این دستگاه می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد؛ اما حافظه‌ی داخلی آن هنوز مشخص نیست.

جزئیات مربوط به دوربین و باتری گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ هنوز مشخص نیست، ولی انتظار می‌رود به‌زودی و در طی چند هفته‌ی آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شود. البته این احتمال هم وجود دارد که گوشی یادشده به همراه دو گوشی گلکسی جی ۳ و جی ۷ مدل ۲۰۱۷ در آمریکا معرفی نشود. در هر صورت به‌زودی در این مورد اطلاعات بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. در تصویر زیر می‌توانید تمام مشخصات فاش شده از گوشی مورد بحث در گیک‌بنچ را مشاهده کنید.

galaxy j5 2017

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

چه زمانی پورشه، جایگزین 918 را معرفی می‌کند؟ - فناوری

۶ راه برای افزایش اعتماد به نفس زنان کارآفرین - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا