مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 8 پلاس فاش شد – فناوری

پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 فناوری

[ad_1]

امروز ایوان بلس در حساب توییتر خود جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های گلکسی اس 8 پلاس را قرار داده است.

یکی از تغییراتی که پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ سامسونگ داشته است جایگزینی پسوند اج با پلاس است. کمپانی کره‌ای، امسال می‌خواهد پرچم‌داران سری گلکسی اس را با نام‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه کند که علت آن، مجهز بودن هر دو گوشی هوشمند به لبه‌های منحنی است.

معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به آینده موکول شده است، اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 می‌خواهد پشت درهای بسته پرچم‌دارانش را به نمایش بگذارد. همین امر باعث شده است تا اخبار و شایعات زیادی در مورد مشخصات و جزئیات دو پرچم‌دار جدید کمپانی کره‌ای منتشر شود.

افشاگر معروف، ایوان بلس، جزئیاتی از مشخصات گلکسی اس 8 پلاس منتشر کرده است که قابلیت‌های این گوشی هوشمند را شرح می‌دهد. گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگر ۶.۲ اینچی سوپرآمولد عرضه می‌شود. گوشه‌های نمایشگر این محصول، گرد هستند که باعث می‌شود ابعاد نمایشگر به ۶.۱ اینچ کاهش یابد.

رزولوشن گلکسی اس 8 پلاس به کواد اچ‌دی پلاس می‌رسد و همین امر باعث می‌شود تا نسبت ۱۸ به ۹ داشته باشد؛ نسبتی که در ال‌جی جی 6 نیز استفاده شده است.

با اینکه در جزئیات مشخصات سخت‌افزاری منتشرشده توسط ایوان بلس به وجود تراشه اسنپدراگون 835 اشاره‌ای نشده، اما در گزارش‌های قبلی آمده است که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، اولین تلفن‌های هوشمندی هستند که به اسنپدراگون 835 مجهز خواهند بود. گلکسی اس 8 پلاس دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند فاقد مدلی است که ۶ گیگابایت حافظه رم دارد.

در پشت گلکسی اس 8 پلاس از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است که از تکنولوژی Dual Pixel بهره می‌برد. این دوربین در واقع نسخه بهینه‌شده‌ای از دوربینی است که در گلکسی اس 7 استفاده شده بود. برای ثبت تصاویر سلفی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گلکسی اس 8 پلاس استفاده شده است.

پرچم‌دار آینده سامسونگ از قابلیت‌های مختلفی بهره می‌برد که می‌توان به ارتباطات 4G LTE، گواهی IP68، اسکنر عنبیه، سامسونگ پی، سامسونگ Knox، شارژ بی‌سیم و سیستم‌عامل اندروید نوقا اشاره کرد. همراه با گلکسی اس 8 پلاس، هدفونی نیز وجود دارد که توسط AKG ساخته شده است. AKG برندی از هارمان است که در زمینه ساخت هدفون کار می‌کند.

در مورد گلکسی اس 8 می‌توان گفت که از سخت‌افزار مشابه گلکسی اس 8 پلاس بهره می‌برد. البته تفاوت‌هایی نیز مانند نمایشگر کوچک‌تر ۵.۸ اینچی و رزولوشن کواد اچ‌دی وجود دارد. با وجود اینکه کمپانی کره‌ای قصد دارد در کنفرانس خبری ۸ اسفند زمان رونمایی از گلکسی اس 8 را اعلام کند، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه پرچم‌داران جدید سامسونگ ۹ فروردین ۹۶ معرفی می‌شوند.

جزئیات گلکسی اس 8 پلاس


منبع : زومیت

GT4؛ خودروی مفهومی مرسدس - ای ام جی در راه نمایشگاه خودرو ژنو - فناوری

اکسپریا XZ و XZ پریمیوم با دوربین Motion Eye سونی امسال رونمایی می‌شوند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا