مرگ مشکوک نوزاد بعد از 3 بار مراجعه به پزشک – حوادث

چهارشنبه 3 آبان 1396 حوادث

روزنامه شرق: مرگ مشکوک دختر شش‌ماهه پس از سه‌بار مراجعه به پزشک در غرب تهران منجر به شروع تحقیقات جنایی برای کشف علت  این ماجرا شد.

ظهر دیروز مأموران پلیس در تماس تلفنی با بازپرس کشیک قتل تهران از مرگ نوزادی در یکی از بیمارستان‌ها اطلاع دادند و بازپرس پس از شنیدن شرح اولیه ماجرا، دستور انجام تحقیقات تکمیلی را صادر کرد.

پدر این نوزاد که تبعه کشور افغانستان است، گفت: دخترم تب داشت، روز قبل از این حادثه هم او را پیش دکتر برده بودیم و داروهایی را که دکتر در نسخه برایش نوشته بود به او دادیم، اما خوب نشد. بعد از آنکه دیدیم داروهای دکتر اول تأثیری نداشت، او را به درمانگاه محل بردیم، آنجا هم یک‌سری دارو برایش نوشتند، ولی باز هم حال بچه‌ام بهتر نشد.

در نهایت وقتی دیدیم حال دخترم خوب نشد، کمی صبر کردیم تا اینکه او را به بیمارستان بردیم، آنجا گفتند چیزی نیست و حالش خوب می‌شود. در مدتی که در بیمارستان بودیم، به ما گفتند آب بدن بچه کم شده و باید سرم خوراکی به او بدهیم، اما بچه را بستری نکردند و ما مجبور شدیم بچه را به خانه بیاوریم، اما باز هم حال او بدتر شد و بعد هم حالت تهوع به او دست داد، برای همین دوباره او را به بیمارستان بردیم که آنجا به ما گفتند بچه تمام کرده است.

این مرد مدعی است بازگشت استفراغ به معده نوزاد علت مرگ او است. این مرد همچنین تأکید کرد به‌خاطر کم‌شدن آب بدن بچه لازم بود بستری شود، اما مسئولان بیمارستان او را بستری نکردند که همین باعث مرگ فرزندم شد.

این مرد که دو فرزند دیگر نیز دارد، با طرح شکایت خود به دادسرای جنایی تهران، درخواست رسیدگی به موضوع را مطرح کرد و بازپرس منافی‌آذر، رئیس شعبه سوم جنایی تهران، دستور تحقیقات در مورد علت اصلی مرگ این نوزاد را صادر کرد.

 

قتل پسر نوجوان ورامینی بخاطر کل کل اینترنتی

قتل پسر نوجوان ورامینی بخاطر کل کل اینترنتی

اعتراف به قتل همسر بعد از 15 سال - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا