مرگ دختر جوان راز‌ یک رابطه را فاش کرد – حوادث

پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 دسته‌بندی نشده

روزنامه شرق: رابطه دوستانه پسر و دختر جوان وقتی برملا شد که دختر پس از یک میهمانی جان خود را از دست داد و پسر متهم نقش‌داشتن در مرگ او شد.

مدتی قبل زن میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفت و با طرح شکایتی مدعی شد پسری جوان در مرگ دخترش نقش داشته‌ و خواهان بازداشت او شد.

او در تشریح ماجرا به بازپرس جنایی گفت: من دو دختر دوقلو دارم که مدتی قبل به یک میهمانی رفته بودند. شبی که از میهمانی برگشتند، حال یکی از آنها به‌شدت بد شد. او را به بیمارستان بردیم؛ اما دخترم فوت کرد. پزشکان در معاینات اولیه علت بدحالی او را مسمومیت اعلام کردند و پس از مرگ دخترم هم گفتند عوارض ناشی از مسمومیت عامل این اتفاق بوده است.

 

وقتی جزئیات اتفاقاتی را که در میهمانی افتاده بود، از دختر دیگرم که او هم با خواهرش در میهمانی شرکت کرده بود، پرسیدم، فهمیدم یکی از دخترانم با پسر ٢٢‌ساله‌ای به نام شاهین آشنا شده و آن شب هم به دعوت شاهین به آن به میهمانی رفته بودند. شاهین بوده است که به زور و با قراردادن او در شرایطی خاص به دخترم مشروبات الکلی داده است. من از او شکایت دارم و او را مقصر مرگ دخترم می‌دانم.

با شکایت زن میانسال تحقیقات دراین‌باره آغاز شد و پسر ٢٢‌ساله به دادسرا احضار شد. شاهین در تحقیقات گفت: دو ماه قبل از این حادثه با سارا آشنا شدم. روز آشنایی سارا کنار خیابان منتظر ماشین بود تا سوار شود و من او را سوار ماشین پرایدم کردم. در طول مسیر کمی با او صحبت کردم و با هم آشنا شدیم. در این مدت هم رابطه‌ای با هم نداشتیم و گاهی اوقات اگر میهمانی یا دورهمی بود، او را می‌دیدم. شب حادثه نیز یک دورهمی بود.

 

سارا و خواهرش آنجا بودند و با هم مشروب خوردیم. بعد از مدتی سارا با پسری مشغول به صحبت شد و من هم با دختر دیگری شروع به صحبت کردم. بعد از دو ساعت هم آنجا را ترک کردند.

پسر جوان ادامه داد: من و سارا با هم کاری نداشتیم و فقط در میهمانی شرکت کردیم و من اصلا در جریان نبودم که او چه چیزی خورده یا اینکه با چه کسی صحبت کرده‌ است. همان شب بعد از رفتن خواهران دوقلو، خواهر سارا به من پیام داد که تو خواهرم را به کشتن دادی.

 

من از این حرف تعجب کردم؛ چون اصلا نمی‌دانستم سارا چه کاری در میهمانی کرده ‌است و خواهرش هم شاهد بود که من چند کلمه بیشتر با او صحبت نکردم. ما اصلا رابطه دوستی با هم نداشتیم. با توجه به شکایت زن میانسال و گفته‌های متهم بازپرس دستور تحقیقات بیشتر دراین‌باره را صادر کرد.

منبع : برترینها

مرگ مرموز دختر 22 ساله پس از شراب خواری - حوادث

قتل خواهر به دست مرد میانسال - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا