مرورگر اج برای اندروید هم عرضه شد-فناوری

سه‌شنبه 25 مهر 1396 فناوری

همین چند وقت پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد قصد دارد مرورگر اینترنت اج را برای گوشی‌های موبایل هم عرضه کند.

 مرورگر اج برای اندروید هم عرضه شد

 

همین چند وقت پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد قصد دارد مرورگر اینترنت اج را برای گوشی‌های موبایل هم عرضه کند. نسخه پیش نمایس این مرورگر در ابتدا برای گوشی‌های آیفون عرضه شد و حالا نسخه اندروید آن هم در اختیار کاربران قرار گرفته است.

از هم اکنون می‌توانید نسخه پیش نمایس مرورگر اج را از فروشگاه گوگل پلی برای گوشی‌های اندرویدی دانلود کنید. این مروگر اکثر ویژگی‌هایی که روی نسخه ویندوز ۱۰ این مرورگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد را به همراه ارد.

نسخه اندرویدی اج از قابلیت (Continue on PC) «ادامه روی کامپیوتر» هم پشتیبانی می‌کند. در این ویژگی می‌توانید کاری را روی نسخه موبایل اج شروع کنید و آن را روی کامپیوتر خاتمه دهید. التبه باید به این موضوع هم اشاره کنیم که از آنجایی که این مرورگر در حالت آزمایشی قرار دارد با مشکلاتی همراه است و برخی از ویژگی‌های کلیدی را هم به همراه ندارد. در حال حاضر این مرورگر از Extensionهای مختلف پشتیبانی نمی‌کند؛ اما انتظار داریم که این اتفاق در آینده رخ بدهد.

برای نصب مرورگر اج روی گوشی‌های اندرویدی باید دستگاه داشته باشید که به اندروید ۴٫۴ یا نسخه‌های بالاتر اندروید مجهز شده باشد. برای دانلود اج روی گوشی‌های اندرویدی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید

منبع : فرادید

تصاویر/ هفت خودروی برتر الکتریکی در سال 2018-فناوری

هشدار دوباره ایران‌خودرو درباره حواله پژو 2008-فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا