مردی که مدعی است به آینده سفر کرده است

دوشنبه 2 بهمن 1396 گوناگون
مردی که مدعی است به آینده سفر کرده است

مردی که مدعی است به آینده سفر کرده است

درحالیکه بحث ماشین زمان و سفر به آینده هنوز در حد ایده ی ناموفق باقی مانده است مرد جوانی ادعا می کند که به آینده ای دور سفر کرده و برای اثبات صحبت هایش از آنجا عکس گرفته و آورده است.

مسافر زمان ادعا می کند برای اثبات حرفهایش عکسی از 6000 سال و شهری در آینده آورده است تا ثبات کند که او در زمان سفر کرده و این آرزوی انسان را به تحقق رسانده است.
سفر به آیندهجالب و خواندنی
 سفر به آینده
این مرد که نامش منتشر نشده است می گوید به آینده سفر کرده است و به عنوان مدرک عکسی از آنجا گرفته ، در ویدئوی مربوط مسافر زمان با چهره ای بلور شده در حال ارائه توضیحاتی در مورد سفر محرمانه اش به آینده است و می گوید از زندگی انسان ها در چندین هزار سال آینده رازهایی می داند .
او که روش پنهانی برای مسافرت به آینده دارد در بخشی از صحبت هایش عنوان کرده که او جزو افرادی است که در ماموریت مخفی ارسال انسان ها به آینده که در سال 1990 طرح ریزی شده بود شرکت داشته . در میان صحبت هایش و توصیف زندگی در آینده عکسی نشان می دهد که متعلق به شهری بی نام است ، شهری که متاسفانه به دلیل بلور شدن تصویر تنها نمایی آب رنگی از ان پیداست و هیچ چیز واضحی نشان داده نمی شود .
 سفر به آینده
درحالیکه دانشمندان هیچ یک از ادعاهای این مرد را نپذیرفته اند او در مورد دوستی صحبت می کند که به همراه او به آینده سفر کرده بود و نتوانست بازگردد .جالب است که این مرد اطمینان دارد سفر در زمان امری طبیعی در سال 2028 خواهد بود.
منبع:نمناک
شکیرا همسر پیکه زندانی می شود

شکیرا همسر پیکه زندانی می شود!

کشف راز عجیب مغز انسان داخل شکم جنازه

کشف راز عجیب مغز انسان داخل شکم جنازه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا