محصولات جانسون نخرید سرطان زاست

شنبه 7 تیر 1399 گوناگون
شامپو جانسون

محصولات مارک جانسون نخرید:

برند معروف جانسون و جانسون سرانجام اعتراف کرد در تولید محصولات بهداشتی کودک مواد  سرطان زا استفاده کرده است .
شما احتمالاً با محصولات خانوادگی جانسون و جانسون آشنا هستید. وقتی فرزندتان به دنیا آمد محصولات بهداشتی مارک معروف جانسون یکی از انتخابات شما برای کودک دلبندتان بوده که با توجه به معروف بودن با اطمینان مصرف کردید.
اما اخیرا شرکت جانسون در پی شکایات زیاد مردمی و تشکیل پرونده به این موضوع اعتراف کرده است

شامپو جانسون

محصولات جانسون با مواد تشکیل دهنده مشکوک

 گروه های سلامت و محیط زیست این شرکت را تحت فشار قرار دادند تا هرچه زودتر مواد شیمیایی را از محصولات خود حذف کند. اولین ماده ی سرطان زا موجود در این شامپو کواترینوم ۱۵ می باشد که باعث آزاد شدن فرمالدهید می شود. فرمالدهید ماده ی سرطان زایی است که موجب سوزش پوست, چشم و مشکل تنفسی می شود. ماده ی شیمیایی بعدی دی اکسان ۱,۴ است که به گزارش CDC (مرکز کنترل بیماری) به احتمال قوی سرطان زا می باشد. این ماده ی شیمیایی مغز را مسموم کرده و روی سیستم عصبی, کبد و کلیه تاثیر منفی می گذارد.
1،4 دیوکسان یکی دیگر از عوامل سرطان زا است که باعث سرگیجه هنگام استنشاق و همچنین خواب آلودگی ، سردرد ، بی اشتهایی و سوزش چشم ها ، بینی ، گلو و ریه ها می شود. همچنین در هنگام تماس باعث تحریک پوست می شود. این ماده شیمیایی همچنین یک محصول جانبی از ترکیباتی مانند استارات PEG-100 ، سولفات سدیم لورات ، سولفات میت سولفات ، پلی اتیلن و سیتار 20 است.

این ماده ی شیمیایی در این محصولات شرکت یافت می شود:

• شامپو بچه

• شستشو دهنده کودک Moisture Care

• شستشو دهنده ی Aveeno Baby Soothing Relief Creamy

گویا کمپین لوازم آرایشی و بهداشتی سالم نامه ای مبنی بر حذف مواد شیمیایی از محصولات را به این شرکت ارسال کرده است. این نامه توسط ۲۵ گروه پزشکی و وابسته به محیط زیست امضا شده بود.

فوق العاده ترین کشورها برای تحصیل دانشگاهی در دنیا

قیمت طلا، دلار، سکه امروز

قیمت دلار، ارز ،طلا،سکه 99/04/05

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا