محرومیت رامین رضاییان به خاطر عکس های خصوصی و واکنش او

پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ورزشی
در پی انتشار برخی ازعکس های زندگی خصوصی رامین رضاییان در فضای مجازی وجنجالی شدن این تصاویر، شایعات مختلفی در خصوص محرومیت رامین رضاییان از حضور در تیم ملی تا اطلاع ثانوی مطرح شده است، موضوعی که تاکنون با سکوت رسمی رامین رضائیان و فدراسیون فوتبال همراه بوده است.

این در حالی است که رضاییان تا به امروز اظهار نظری در خصوص این ماجراها و تایید و تکذیب آن نکرده و حتی واکنشی هم به خبر محرومیت از حضور در تیم ملی نداشته است.

پس از آنکه شایعاتی مبنی بر فراخوانی رضائیان توسط کمیته انضباطی و محرومیت او از تیم ملی شنیده می‌شد، این بازیکن با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نسبت به حواشی ایجاد شده واکنش نشان داد و فراخوانی او توسط کمیته انضباطی را تکذیب کرد.

 

البته با توجه به سابقه ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این موضوعات، بعید نیست با تداوم حاشیه‌سازی برای این بازیکن ملی پوش، کمیته اخلاق در آینده به این ماجرا نیز ورود کند.

رامین رضاییان مدافع راست سابق پرسپولیس و کنونی الشحانیه قطر است که تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی را در کارنامه دارد. اخیرا در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از این بازیکن توسط یک خانم منتشر شده که حاشیه‌هایی را دنبال داشته است.

درخشش گلر ایرانی امیر عابدزاده

درخشش امیر عابدزاده و ادامه کلین شیت برای ماریتیمو

عکس های جالب و دیدنی جشن یوگا در سراسر جهان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا