مجری های معروف ممنوع التصویر صدا وسینما ایران

چهارشنبه 14 آبان 1399 چهره ها
مجری های معروف ممنوع التصویر صدا وسینما ایران

 ممنوع التصویر شدن مجریان مشهور تلویزیون

مجریانی که روی آنتن صداوسیما به شهرت می رسند و به چهره تبدیل می شوند، حالا حرکات و رفتارشان خارج از قاب تلویزیون هم برای صداوسیما دردسرآفرین است.

سید محمد حسینی

سید محمد حسینی

سید محمد حسینی

سید محمد حسینی (متولد ۱۳ تیرماه ۱۳۴۸در  شهر ری تهران به دنیا آمد) یک شومن مجری، بازیگر ایرانی است.

از ابتدای شروع به کار در شبکه تهران تا سال ۱۳۸۴ مجری این شبکه بود که برنامه‌های او خصوصاً با زوج سید کاظم احمدزاده هواداران فراوان

داشت.سیدمحمد حسینی تا زمان فعالیتش در ایران در برنامه‌هایی نظیر مسابقه سیمرغ و مسابقه بزرگ در تلویزیون ایران فعالیت داشت

او در سال ۱۳۸۴، در اوج معروفیت و محبوبیت، آن هم زمانی که سال‌های متوالی توسط مردم به عنوان بهترین شومن ایران انتخاب شده بود از ایران

خارج شد و هم‌اکنون در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند.

آزاده نامداری

آزاده نامداری

آزاده نامداری

آزاده نامداری (زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه) مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران است. آزاده نامداری دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و با اجرا در برنامه تازه‌ها به شهرت رسید.

در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیسشان می‌دهد. انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای آزاده نامداری را به «ریاکاری» متهم و از انتشار این عکس‌ها حمایت کردند.

آزاده نامداری، مجری جوان صداوسیما که ۱۲ سال در تلویزیون مشغول به‌کار بود به‌ دلیل حاشیه‌هایی که حول سفر شخصی‌اش به خارج از کشور ایجاد شد، دیگر امکان اجرای برنامه‌ای را پیدا نکرده است.

سید علی ضیا

سید علی ضیا

سید علی ضیا

سید علی ضیاء (متولد ٢۶ شهریور ١٣۶۴ در کاشان) مجری برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است. او فارغ‌التحصیل مکانیک طراحی جامدات است.

دلیل اخراج و ممنوع التصویرشدن  سید علی ضیا از صدا وسینما ایران کلیپی از سید علی ضیاء منتشر شد که این مجری در آن، پس از اینکه تیم محبوبش گلی را به ثمر رساند به سرمربی تیم استقلال توهین کرد و در کافه ای که مختلط بود حرکات نامتعارفی انجام داد.

ضیا که همراه با چند بازیگر و چهره مسابقه فوتبال استقلال – پرسپولیس را در یک کافی شاپ تماشا می کرد بعد از گل ثانیه های پایانی تیم محبوبش از خود بیخود شد و همراه با عده ای شعاری علیه پرویز مظلومی سرمربی استقلال سر داد که بازتاب وسیعی به همراه داشت و درنهایت منجر به عذرخواهی رسمی او در رسانه ها شد. بااین حال همین اتفاق ناشیانه باعث شد تا ضیا نه به خاطر این توهین بلکه به دلیل مختلط بودن جلسه و انجام حرکات نامناسب ممنوع التصویر شود.

سیدعلی ضیاء اجازه اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را در کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ندارد.

محمد رضا حیاتی

محمد رضا حیاتی

محمد رضا حیاتی

محمدرضا حیاتی (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۳۴ در آبادان) از گویندگان قدیمی بخش خبریِ سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

وی در خرداد ۱۳۹۹ و پس از مصاحبه‌ای که در آن خود را یکی از ارادتمندان به خواننده ابی(ابراهیم حامدی) معرفی کرد، از طرف صدا و سیما کنار گذاشته شد.

وی در خرداد ۱۳۹۹، در یک مصاحبه در واکنش به جدال بین همسر ابی و محسن چاوشی، ارادت خود را به ابی ابراز کرد و صدای ابی را صدای چند

نسل خاطره دانست. او همچنین در مصاحبه با روزنامه هفت صبح با اشاره به برخی خواننده‌ها از جمله جواد یساری گفت: «چرا نباید چنین

خواننده‌ای در کشور بخواند؟ ونیز به ممنوع الفعالیت چندین ساله مرحوم محمد علی فردین اشاره کرد وگفت شاید این حرف به عده‌ای بربخورد ولی

اینجور آدم‌ها نه با نظام و نه با کشور مشکل دارند. حتی مؤمن هستند و از لحاظ عقیدتی پایبندی به دین دارند و عاشق وطن خود هستند ».

وی بلافاصله بعد از آن مصاحبه، با انتشار تصویر ویدیویی خود بدون ذکر نام ابی اعلام کرد که از محتوای این جدال بی‌خبر بوده‌است.

چند هفته بعد حیاتی اعلام کرد که از سازمان صدا و سیما با وی تماس گرفته و گفته‌اند فعلاً به صدا و سیما نیایید.

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در مهر ماه 1353 در شهرآرا تهران زاده شد. وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است.

فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ ۹۰ بود که از شبکهٔ ۳ پخش می‌شد. همچنین وی تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است که از شبکه ورزش پخش می‌شود.

علی فروغی، رییس سابق حراست صداو سیما، باجناق غلامعلی حدادعادل است كه پس از انتصاب به ریاست شبكه سه سیما، عذر مجریان و محبوب این شبكه از جمله عادل فردوسی‌پور و مزدك میرزایی را بدون بیان هیچ دلیلی خواست و این در حالیست كه برنامه 90 به انتخاب بینندگان این شبكه همه ساله محبوب‌ترین و پر بیننده‌ترین برنامه صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود!

 

اسطوره فوتبال آرژانتین در گذشت

عکس های جدید ادل لوری

عکسهای جدید ادل لوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا