مجری تلویزیون: برای انتخاب بازیگر پاساژ گردی می کنند

سه‌شنبه 26 تیر 1397 سینما

مجری تلویزیون: برای انتخاب بازیگر پاساژ گردی می کنند

سودابه آقاجانیان,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
پشت پرده سینما هم داستان خودش را دارد و هرچند وقت یک‌بار یکی درباره آن حرف می‌زند و این‌بار نوبت سودابه آقاجانیان، بازیگر سینما و مجری تلویزیون است که حالا کمتر در تلویزیون ظاهر می‌شود. او دل پرغصه‌ای دارد از روزهایی که در دفاتر فیلمسازی رفت‌وآمد داشته و پشت پرده‌ها را به چشم دیده است.

آقاجانیان به تسنیم می‌گوید، علت این‌که از بازیگری منصرف شده، سریال آپارتمان و مسائل این‌چنینی است: «به من می‌گفتند حالا چه اشکال دارد تو رویت را سفت و سخت نگیری؟» او روایتی هم از پشت پرده سینما دارد: «یک روز به همراه آقای شایسته در دفتر هدایت فیلم خانمی آمده بود که فامیل یکی از بازیگرها بود و خیلی با ناز و کرشمه صحبت می‌کرد.

 

رتبه ٢ کنکور که پس از فارغ‌التحصیلی مدیر خط تولید ایران‌خودرو بود و در یکی از بخش‌های مهم سایپا هم مشاور. به آقای شایسته گفت: حقوق آنچنانی دارم و هیچ مشکل مالی ندارم، ولی عاشق بازیگری هستم و دایی من (آقای بازیگر) گفتند که نزد شما بیایم تا برای من کاری کنید و یک نقشی به من بدهید.»

 

این بازیگر و مجری سیما می‌گوید: «آن‌موقع آقای نشاط مدیرتولید هدایت فیلم بود. براساس رندی که آقای شایسته با آقای نشاط تماس گرفت و گفت: خانم فلانی از فامیل‌های آقای فلانی هستند و بازیگری را دوست دارند، ببینید کجا می‌توانید او را در پروژه بگنجانید. در ضمن ایشان یک قالیچه دستباف هم به پروژه هدیه می‌کنند.

 

یک‌مرتبه این خانم گفت: خودم را هم روی این قالیچه می‌گذارم و هدیه می‌کنم. آقای شایسته با تمام آن ویژگی‌هایی که داشت، تعجب کردند و من هم بسیار خجالت کشیدم. خیلی از خانم‌هایی که آمدند در بدنه سینما همین‌طوری انتخاب شدند؛ در پاساژی، بازاری، آقای بزرگواری این خانم‌ها را گزینش می‌کند و می‌آورد و این آدم‌ها آمدند به سینما. یکبار به همان آقا گفتم:   شما پاساژگردیتان تمام نمی‌شود؟ گفت: چه اشکالی دارد؟ هم جامعه را با استعدادهایی آشنا می‌کنم و هم خودم را.»

 

 

مرجع : سرپوش

سریال «گلشیفته» فردا با توزیع آخرین قسمت به پایان می‌رسد

اکران پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین متوقف شد/ پس از فروش فاجعه بار

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا