مثلث سلامتی رسما در ایران معرفی شد – فناوری

شنبه 14 اسفند 1395 فناوری

WAVEEX تراشه‌‌ای هوشمند جهت محافظت از سر و بدن شما در برابر امواج مضر الکترومغناطیس گوشی‌های موبایل و مودم‌های وای فای است.

 همانطور که همه ما کم و بیش اطلاع داریم، امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که پیرامون بدن ما را امواج الکترومغناطیسی تولید شده توسط وسایل مختلف مانند موبایل و مودم‌های وای فای فرا گرفته است و بدن انسان به راحتی این امواج را جذب می‌کند. تحقیقات پزشکی روز به روز دلایل بیشتری برای اثبات خطرات این امواج ارايه می‌دهد و پیشرفت و استفاده روزافزون از این ابزار در جهان مدرن اجتناب ناپذیر است.

پیدایش  WAVEEX(مثلث سلامتی)

محققان آلمانی‌/‌اتریشی کمپانی VOGL در سال‌های اخیر با تحقیقات فراوان و انجام آزمایش‌های متعدد در لابراتوارهای پیشرفته موفق به تولید تراشه‌ای شده‌اند که سلامت بدن انسان در ارتباط مستقیم خطرات ناشی از استفاده از ابزارهای نوین ارتباطاتی و رایانه‌ای را تضمین کرده و در نتیجه تحمل این امواج را برای بدن انسان آسان‌تر می‌کند. معرفی این محصول با برند waveex و عرضه در اروپا و بازارهای جهانی از سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز شده و هم اکنون در 21 کشور اروپایی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و هم اکنون در ایران در حال توزیع و فروش است.

ویو ایکس

ساختار تراشه WAVEEX

ویو ایکس (waveex) تراشه‌ای است شامل 5 لایه از مدارات چاپی نقره اندود با فناوری نانو به ضخامت کمتر از یک میلیمتر و در انتها جهت نصب آسان رروی دستگاه‌های ارتباطاتی با 2 لایه پلاستیکی پوشانده شده است. زمانی که این لایه‌ها در معرض امواج الکترو‌مغناطیسی قرار گیرند، اشعه مضر عبوری را تضعیف کرده و با میدان مغناطیسی بدن شما تعادل ایجاد می‌کند. این تراشه در رده تجهیزات Passive شبکه‌ای قرار می‌گیرد.

چگونه می‌توان به کارکرد این قطعه اعتماد داشت؟

waveex در مقایسه با محصولات مشابه تولید شده، تنها محصولی در جهان به شمار می‌رود که توانسته است تاییدیه صحت کارکرد را از موسسه استاندارد BUREAU VERITAS اتریش به شماره VIN 4.15.007 و استانداردCEMARK  2011/65/EU (RoHS) اروپا اخذ کند.

مثلث سلامتی را می‌توان به آسانی روی انواع گوشی موبایل، مودم‌های وای‌فای، تبلت و لپ‌تاپ‌ها جهت محافظت در برابر امواج الکترومغناطیس نصب کرد.

ویو ایکس

مهندس عسکری، مدیرعامل شرکت آتی کام می‌گوید: «رویکرد فعالیت ما واردات محصولات منحصر به فرد هایتک دارای استاندارد ساخت اروپا است و ترغیب این شرکت‌ها به انتقال بخشی از دانش فنی خود به ایران در آینده است.» همچنین وی توضیح داد که پس از رفع برخی تحریم‌های مالی کشورهای اروپایی توانستیم با عقد قرارداد رسمی با شرکت VOGL اتریش به‌عنوان نماینده انحصاری محصولات این شرکت در ایران فعالیت کنیم. وی خاطر نشان کرد کلیه مراحل طراحی و ساخت این محصول و واردات از کشور اتریش بوده  و این محصول با گرفتن مجوزهای لازم و پرداخت کلیه هرینه‌های قانونی به کشور عزیزمان ایران وارد می‌شود.

مثلث سلامتی را هم اکنون در ایران می‌توانید به‌صورت جزئی و کلی از طریق لینک‌های پایین تهیه کنید:

اخذ نمایندگی فروش در سراسر ایران 09121837052 و 02180801832

لینک وب سایت شرکت VOG  

 لینک وب سایت نمایندگی انحصاری در ایران  

کانال تلگرام @wxiran

صفحه اینستاگرام waveexiran

خرید آنلاین از سایت بامیلو waveex

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع : زومیت

آرشیو آیکون های متریال در Moonrise Icon Pack-فناوری

مقایسه قاب باتری‌دار با پاوربانک-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا