زیباترین افراد متولد چه ماهی هستند

پنج‌شنبه 2 دی 1400 گوناگون
متولد کدام ماه زیبا است

تمام انسان ها و مخلوقات خداوند ، نقاشی خداوند هستن پس تمام آنها زیبا  هستند و صد البته  برای خود زیبایی هایی دارند و اینکه بخواهیم زیباترین را معرفی کنیم دلیل بر این نیست که باقی افراد زیبا نیستند بلکه میزان زیبایی در افراد متفاوت است.

 

به قول مولانا

گر نداری دانش ترکیب رنگ
بین گلها زشت یا زیبا مکن

 

در طالع بینی چینی با توجه به نماد هر ماه، رتبه ی زیبایی متولدین هریک را دسته بندی کرده است که در این قسمت از مجله دایان با توجه به این طالع بینی بیان می کنیم متولد کدام ماه زیبا است ؟

بطور کلی این قبیل موارد بیشتر جنبه ی سرگرمی دارند

 

متولد کدام ماه زیبا است

متولدین ماه اسفند

اسفند ماهی ها زیباترین افراد هستند. این متولدین که سمبل ماه تولدشان، ماهی است به دلیل برخورداری از پیشانی و ابروان و موهای زیبا در بین دیگر متولدین ماه ها زیباتر به نظر می رسند. اگر به چشمان متولدین این ماه خیره شوید ریسک بزرگی است، چراکه نگاهشان چنان عمیق است که چه بسا ممکن است درآن غرق شوید.

 

متولدین ماه مرداد

شیر، سمبل شدت و اوج زیبایی است. متولدین مرداد ماه به دلیل برخورداری از بینی کوچک و چشمانی خیره کننده و رنگ چهره ای بشاش و درخشان به شدت زیبا به نظر می رسند و لذا شیر مظهر و سمبل زیبایی واقعی است.

متولدین مرداد صورتی بیضی شکل در عین حال جذاب و دوست داشتنی، لب هایی ظریف و اغلب چال گونه و یا لپ دارند. مدل موهای متولدین این ماه از بارزترین مشخصه آن ها به شمار می رود. در واقع متولدین این ماه غیرممکن است که مورد توجه افراد قرار نگیرند.

متولدین ماه مهر

ترازو سمبل زیبایی بر اساس ظرافت است. متولدین این ماه به لحاظ برخورداری از صورتی با حالت بیضی شکل و پیشانی خمیده، زیبایی محشری دارند. این افراد ابروانی زیبا، چشمانی باحالت جسورانه و مو هایی نرم و لطیف و درکل انفجاری از شدت زیبایی هستند. مجذوب شدن به این افراد امری کاملا مسری است.

 

قرص مبندازول (Mebendazole)

قرص مبندازول (Mebendazole)

اعتیاد به الکل

الکل / 7 کاری که نوشیدن الکل با بدن شما انجام می دهد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا