متلاشی شدن BMW پس از تصادف با ستونهای پل صدر (+عکس)-حوادث

چهارشنبه 26 مهر 1396 دسته‌بندی نشده

یک دستگاه BMW پس از تصادف با ستونهای پل هوایی شهید صدر، متلاشی شد.

به گزارش تسنیم، ساعت 2:45 بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، بعد از بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه 75 به همراه گروه امداد و نجات شماره 10 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

متلاشی شدن BMW پس از تصادف با ستونهای پل صدر (+عکس)

مجتبی قاسمی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری BMW در حال حرکت در بزرگراه بود که ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با ستونهای پل هوایی شهید صدر برخورد کرده و متوقف شده بود.

وی با اعلام اینکه راننده جوان این وسیله نقلیه دچار مصدومیت شده و در اتاقک در هم پیچیده خودروی سواری گرفتار شده بود، ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع کرده و پس از نصب علائم هشداردهنده در مسیر، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات مشغول امدادرسانی به مرد جوان شدند.

متلاشی شدن BMW پس از تصادف با ستونهای پل صدر (+عکس)

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان با تلاش فراوان، راننده جوان را از میان آهن پاره‌ها خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

متلاشی شدن BMW پس از تصادف با ستونهای پل صدر (+عکس)

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی کامل و پاکسازی آثار به جا مانده از سطح بزرگراه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

متلاشی شدن BMW پس از تصادف با ستونهای پل صدر (+عکس)

منبع : عصر ایران

ناگفته‌های پدر مأموری که از قصاص قاتل گذشت - حوادث

تعبیر خواب کفش لنگه به لنگه‌ی سفید

شیک ترین مدل های جدید کفش اسپرت - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا