مایکروسافت از برنامه ویندوز دسکتاپ برای توسعه‌دهندگان رونمایی کرد – فناوری

پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 فناوری

امروز مایکروسافت از ابزار جدیدی تحت‌ عنوان ویندوز دسکتاپ رونمایی کرد که توسعه‌دهندگان را در نظارت بر عملکرد اپلیکیشن‌هایشان یاری می‌کند.

ابزار ویندوز دسکتاپ طراحی شده است تا با ارائه‌ی آمار و جزئیات، مدیریت و عیب‌زدایی برنامه‌ها را برای توسعه‌دهندگان هموارتر از گذشته کند. همان‌طور که می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید، توسعه‌دهندگان می‌توانند بررسی‌ اجمالی‌ از عملکرد برنامه‌های خود داشته باشند؛ همچنین این امکان وجود دارد که چندین اپلیکیشن را به این داشبورد اضافه کرد. برای احراز هویت توسعه‌دهنده‌ی برنامه، ابتدا باید فایل امضانشده‌ای را دانلود کنید و سپس همان امضایی را در آن فرم انجام دهید که در برنامه‌ی مد نظرتان وجود دارد.

Windows Desktop Program

از طریق این پرتال، می‌توان به اطلاعات سلامت برنامه نیز دسترسی داشت و آن را بر اساس موقعیت‌های مکانی متفاوتی مرتب کرد. همچنین می‌توان وضعیت سلامت را در کنار میزان پذیرش نسخه‌های منتشرشده مورد بررسی و مقایسه قرار داد. علاوه بر این، امکان دانلود Stack Trace-ها و فایل‌های CAB‌ برای ردیابی خطا‌ها وجود دارد.

Windows Desktop Program

نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی این ابزار، امکان دسترسی به آن از طریق API است و توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از API مربوطه، بی‌نیاز از مراجعه به پرتال شوند. ابزار فوق جایگزینی برای برنامه‌ی Microsoft Sysdev Partner Portal است که پیش‌تر چنین عملکردی را با قابلیت‌های کمتر ارائه می‌کرد. ویندوز دسکتاپ کاملا رایگان است و شما می‌توانید از طریق این لینک به آن دسترسی داشته باشید.


منبع : زومیت

نارضایتی شرکت داسک از شعاع حرکتی کامیون برقی تسلا - فناوری

مایکروسافت از برنامه Windows Desktop برای توسعه‌دهندگان رونمایی کرد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا