ماحرای ارتباط مائده هژبری و امیر تتلو در ترکیه چیست

جمعه 22 تیر 1397 دسته‌بندی نشده
امیر تتلو

حضور مائده هژبری دختر نوجوانی که اعترافات تلویزیونی او به واکنش‌های بسیار زیادی منجر شده بود در ترکیه فعالان مجازی را شوکه کرد.

این حضور ابتدا توسط یک عکس که او و امیر تتلو خواننده پرحاشیه را در یک مکان مشترک نشان داد، خبری شد. بعد از آن امیر تتلو در اینستاگرام خود عکس مشترکی با مائده هژبری منتشر کرد و گفت به احتمال قوی هژبری در کنسرت او حضور خواهد داشت.

البته پیش از این در پی اعتراضات مردم به پخش اعترافات تلویزیونی پلیس توضیح داد که فیلم اعترافات پخش شده مربوط به مائده هژبری نیست از سوی دیگر تا به امروز نه صدا و سیما نه پلیس و نه قوه قضاییه مسئولیت پخش این اعترافات را در برنامه بیراهه نپذیرفته اند. برخی از کاربران مجازی با مقایسه عکس های هنری در ایران و عکس های منتشر شده در ترکیه در حضور هژبری در کشور همسایه تشکیک کرده اند. بیش از هر چیزی کوتاه بودن موهای دختر نوجوان در عکس جدید، باعث این تشکیل شده است.

 

تتلو با انتشار عکسی از خودش و مائده هژبری، دختر رقاصی که پس از اعتراف تلویزیونی اش معروف شد، از کنسرت مشترک در استانبول خبر داد.

هنوز چند روز از پخش برنامه مستند بیراهه در صدا وسیما نگذشته و جنجال هایش تمام نشده که انتشار یک عکس در فضای مجازی همه را متحیر کرد. عکسی که در استانبول گرفته شده نشان می داد مائده هژبری به همراه تتلو، خواننده زیر زمینی و حامی یکی از کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری، در حال قدم زدن هستند. دقایقی بعد تتلو عکس دیگری از خودش و دختر رقاصه منتشر کرد و تلویحا از اجرای کنسرت مشترک در استانبول خبر داد. این خبر به قدری عجیب بود که بسیاری حتی نسبت به برنامه مستند بیراهه هم شک کردند.

امیر تتلو با انتشار عکس زیر نوشت:
اون عکس بده حواسمون نبود عکس گرفتین. اینو گذاشتم که راحت باشین. پیرزنو از تاکسی خالی می ترسونین؟! واسه دیدن هم باید از کسی اجازه بگیریم؟ یا باید توضیح بدیم؟ تازه شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرشو روی استیج اجرا کرد.

عکس دو نفره مائده هژبری و امیر تتلو, مائده هژبری و تتلو در ترکیه
عکس دو نفره مائده هژبری و امیر تتلو

 

 

واکنش مائده هژبری به خبر رفتنش به ترکیه همراه امیر تتلو

واکنش مائده هژبری به خبر رفتنش به ترکیه همراه امیر تتلو

عکسهای فوق العاده طنز و دیدنی

عکسهای فوق العاده طنز و دیدنی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا