لندرور دیفندر با پیشرانه V8 شورولت – فناوری

سه‌شنبه 7 شهریور 1396 فناوری

لندرور دیفندر افسانه‌ای هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. شرکت تیونینگ کینگزمن، به تازگی یکی از سرسخت‌ترین و زیباترین دیفندرها را به وجود آورده است.

پروژه تیونینگ این لندرور دیفندر 110، کار کوچکی نیست و بسیاری از قطعات آن از نو سوار شده‌اند. شاسی آبکاری شده این ۲ دیفرانسیل افسانه‌ای با پوششی از جنس روی محافظت شده است تا در برابر فرسودگی و زنگ‌زدگی دوام بیاورد.

از جمله دیگر موارد تیون شده می‌توان به سیستم اگزوز ضدزنگ برند بورلا، رول‌کیج‌های اضافی و ترمزهای استیل ضدزنگ و تقویت شده، رادیاتور سفارشی و سیستم سوخت رسانی از جنس استیل ضدزنگ اشاره کرد. اما بزرگترین و مهم‌ترین تغییر این خودرو، زیر کاپوت آن قرار دارد.

Land Rover Defender

پیشرانه استاندارد با نمونه‌ی ساخت شورولت LC9، با ۸ سیلندر Vشکل که ۳۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود، عوض شده است. در مورد مشخصات فنی اطلاعات زیادی داده در دسترس نیست جز اینکه مسلماً از دیفندر معمولی سرعت بیشتری دارد.

تیونر دیفندر در فضای داخلی خودرو نیز چندین دوربین، رهیاب ماهواره‌ای و چراغ‌های LED قرار داده است. همچنین سیستم صوتی کنوود با صفحه لمسی و قابلیت اندروید اوتو و اپل کار‌پلی، سرعت سنج‌های کلاسیک و صندلی‌های چرمی سیاه و ذغالی نیز از دیگر موارد اضافه شده است.

کار روی این خودرو با نام پروژه کینگزمن، از تیر ماه سال ۱۳۹۵ شروع شده بود که دقیقا هفته‌ی گذشته به اتمام رسید. پروژه‌های تیونینگ دیفندر نام‌های جالبی داشتند: پانیشر،آیرون‌هورس، بلک‌اوت و هانی بجر. چندی پیش نیز یک پروژه با نام وایپر وجود داشت که پیشرانه ۸ سیلندر LS3 با ۴۳۰ اسب بخار قدرت داشت و با قیمت ۲۸۵ هزار دلار، عرضه شد.


منبع : زومیت

ال‌جی وی 30، قابلیت‌های صوتی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد - فناوری

مجرمان سایبری کسب و کارهای کوچک راهدف قرار داده اند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا