قیمت و مشخصات فنی هیوندای i30 N اعلام شد – فناوری

جمعه 4 اسفند 1396 فناوری

بخش جدید N یا پرفورمنس هیوندای به تازگی تاسیس شده است و هدف آن ساخت خودروهای اسپرت با عملکرد بالا بود که جای آن در سبد محصولات این شرکت کره ای خالی می باشد.

اولین محصول این بخش به مدیریت آلبرت بیرمن که به مدت 20 سال هدایت بخش M power بی‌ام و را برعهده داشت، هیوندای I30N است یک هاچبک زیبا، جذاب که از اواسط آوریل با قیمت 50هزار دلار عرضه می شود.

هیوندای I30

از مهم‌ترین رقیبان i30 N یعنی فولکس‌واگن گلف GTI، سئات کوپرا و پژو 308 GTI می توان نام برد که قیمتی در بازه‌ی ۳۰ تا 40هزار دلاردارند.

 پژو ۳۰۸

فولکس گلف 2016 Volkswagen-Golf_GTI_Clubsport_S

seat cupra

نمایندگی هیوندای در استرالیا قیمت گذاری و مشخصات فنی I30 N مدل 2018 را این هفته اعلام کرد. و زمان ورود آن به یازار را اواسط آوریل تعیین شده است.

 قیمت نمایندگی این هاچ بک جذاب کره ای از 50هزار دلار شروع می شود. طبیعتا خریداران بسته به مکان خود باید هزینه تحویل خودرو را نیز پرداخت کنند. قیمت مشخص شده زیر 50 هزار دلاری برای این مدل بسیار عالی است و خریداران زیادی را به سوی خود جذب می کند. هیوندای I30 N به صورت اساندارد به پیشرانه 2 لیتری چهارسیلندر توربو شارژ با توان 270 اسب بخار و 353 نیوتن متر گشتاور در حالت عادی مجهز شده است. البته گشتاور آن در حالت بوست به رقم خوب 378 نیوتن متر خواهد رسید.

Hyundai i30 N

از تجهیزات این مدل می‌توان به اگزوز متغیر فعال، دیفرانسیل الکترومکانیکی لغزش محدود، سیستم کنترل حرکت، چرخ‌های آلیاژی 19 اینچی با تایرهای Pirelli P-Zero HN، چراغ‌های LED جلو و عقب، چراغ‌های LED روشن در روز، کنترل هوای دوگانه، سیستم راهیابی ماهواره‌ای 8 اینچی سازگار با اپل car play و اندروید اتو، پدال‌های اسپرت آلومینیومی نام برد. همچنین صندلی‌های ورزشی جلو باروکش چرمی، فرمان باروکش چرم، کلید لمسی کنترل حرکت همه شیشه‌های خودرو، تنظیم چندحالته صندلی راننده، چراغ‌های اتوماتیک، دوربین دید عقب خودرو و سنسور میزان فشار باد لاستیک خودرو اشاره کرد. دامپرهای الکترونیکی رضایت بخشی در هر چرخ بکار گرفته‌شده که باعث می‌شود i30 N هم در جاده و هم در پیست کارهایی انجام دهد که بسیاری از رقبای دیگر قادر به انجام آن‌ها نیستند. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به ترمزدستی و نشانگر دنده‌معکوس اشاره کرد که با گرم شدن خودرو، این نشانگر به رنگ قرمز درمی‌آید.

Hyundai i30 N

از تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به 7 کیسه هوا و سیستم حسگرهای هوشمند هیوندای که شامل ترمزهای اضطراری مستقل، هشدار توجه راننده، هشدار برخورد با مانع و سیستم راهنمای حرکت بین خطوط است، نام برد.بااین‌وجود هیچ‌گونه سیستم کروز کنترل تطبیقی یا تشخیص نقطه کور وجود ندارد.

مشتریان می‌توانند بنا به نیاز خود یکی از دو پکیج لوکس و پکیج لوکس با سقف سانروف تعریف‌شده برای این مدل را با پرداخت هزینه آن انتخاب کنند.

هیوندای i30

پکیج لوکس شامل تجهیزاتی مانند سنسور پارک جلو، آیینه بیرونی تاشو، شیشه‌های ضد اشعه مضر خورشید، صندلی راننده با تنظیمات دوازده‌گانه و حافظه ذخیره‌سازی، صندلی‌های جلو با چرم جیر، سوییچ هوشمند با دکمه استارت، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، شیشه‌های مات شونده، صندلی جلو و فرمان با سیستم گرم‌کننده، همراه با آیینه عقب الکتروکرومیکی می‌شود؛ که با هزینه 3800 دلاری قابل خریداری می‌باشد.

بااین‌حال پکیج لوکس با سقف پانورامیک به شما تمامی امکانات پکیج لوکس به‌اضافه یک سقف پانورامیک را باقیمت 6350 دلار به شما پیشنهاد می‌دهد.

i30 N

همچنین یک رنگ مخصوص هم برای این خودرو در نظر گرفته‌شده است که با پرداخت 630 دلار اضافی قابل‌ارائه می‌باشد.

این رنگ‌ها شامل شش رنگ سفید قطبی، فانتوم بلک، خاکستری میکرون متالیک، آبی نمایشی، قرمز محرک جامد و مشکی خاص می‌شود.


منبع : زومیت

بررسی بازی This War of Mine - این جنگ من - فناوری

پروتون‌درمانی و ترمیم‌ سلول‌های سرطانی: نقطه عطفی در فهم زیست‌شناسی پرتوی - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا