قیمت و شرایط ولوو XC90

یکشنبه 15 بهمن 1396 دسته‌بندی نشده
قیمت و شرایط ولوو XC90

قیمت و شرایط ولوو XC90

چند سال پیش که مانعی بر سر راه خودروهای وارداتی وجود نداشت، پای برندهای معتبر به کشور باز شد. از همین رو شاهد عرضه محصولات خاص و لوکس به کشور بودیم. در همین حال بر خی از شرکت‌ها به دلیل عدم توانایی مدیریتی نتوانستند ا توجه به عرضه محصولات باکیفیت، جایگاهی با ثبات برای خود در بازار ایران بدست آورند. افراموتور یکی از همین شرکت ها بوده که در ابتدا به عرضه محصولات ولوو پرداخت و پس از گذشت دو سال، اقدام به عرضه محصولات لوتوس با عنوان ایلیا موتور کرد. با توجه به اینکه برند ولوو یکی از شناخته‌ شده‌ترین و مطمئن‌ترین برندها در دنیاست، در ایران به دلیل خدمات ضعیف افراموتور با شکست سنگینی مواجه شد. با این حال بسیاری از مردم به دلیل اعتبار برند اقدام به خرید ولووهای وارد شده به کشور کردند.

 

ولوو XC90

ولوو XC90

یکی از مدل‌هایی که توانست باوجود شرایط نا‌بسامان بازار ایران به موفقیت نسبی دست یابد، ولوو XC90 بوده که توانست در میان شاسی‌بلندهای لوکس بازار، جایگاهی مناسب را برای خود بدست آورد. ولوو XC90 بزرگ‌ترین محصول این کمپانی سوئدی بوده که از سال 2002 تاکنون روی خط تولید قرار دارد. همچنین نسل دوم این خودرو که از سال 2014 تولید و عرضه شده، توانست بلافاصله به بازار ایران راه پیدا کند. XC90 در ابتدا با قیمتی حدود 480 تا 600 میلیون تومان بسته به نوع تیپ‌بندی و میزان آپشن ارزش‌گذاری می‌شد. اما این روزها به دلیل عدم ورود خودروهای وارداتی با ارزشی بیش از 40 هزار دلار، شاهد افزایش قیمت نجومی خودروهای لوکس در بازار هستیم. این موضوع در خصوص ولوو XC90 نیز صدق می کند، بر همین اساس قیمت XC90 صفر کیلومتر مدل 2017، مرز یک میلیارد تومان را رد کرده و در بازه قیمتی یک میلیارد و 150 تا یک میلیارد و 250 میلیون تومان ارزش‌گذاری می‌شود.

 

ولوو XC90 تا پیش از این با سه نسخه مومنتوم، اینسکریپشن و R دیزاین به بازار عرضه می‌شد که تفاوت آن‌ها در امکانات رفاهی و آپشن‌های تعریف می‌شود. همچنین نسخه R دیزاین این خودرو مجهز به کیت بدنه اسپرت‌تر بوده که ظاهری باابهت‌تر و جذاب‌تر را برای این شاسی‌بلند لوکس به ارمغان آورده است. گفتنی است نمونه‌های کارکرده این خودرو در بازار قیمتی حدود 590 تا یک میلیارد و 50 میلیون تومان قرار دارد. در خصوص مشخصات فنی ولوو باید اشاره کنیم که این خودرو به یک موتور 2 لیتری سوپرشارژر دار و توربوشارژر دار مجهز است که می تواند 320 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور را تولید و با استفاده از گیربکس 8 سرعته خودکار به هر چهارچرخ انتقال دهد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو نیز تنها 6.2 ثانیه و میانگین مصرف سوخت آن تنها 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

منبع:نمناک
شرایط فروش هیوندای اکسنت

شرایط فروش هیوندای اکسنت

دستور تهیه کرم تیرامیسو

دستور تهیه کرم تیرامیسو

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا