قیمت و زمان عرضه سایپا کوییک مشخص شد – فناوری

دوشنبه 23 اسفند 1395 فناوری

سایپا قیمت و زمان عرضه‌ی خودروی جدید خود با نام کوییک را اعلام کرد.

سایپا قیمت و زمان عرضه‌ی جدید‌ترین محصول خود را اعلام کرده است. قیمت سایپا کوییک ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان خواهد بود و فروش آن از ابتدای تیر ماه سال آینده آغاز می‌شود.

سایپا کوییک جدید‌ترین خودروی داخلی بازار ایران است. کوییک با توجه به افزایش اندازه نسبت به ساینا، اکنون لقب کراس‌اوور کامپکت را یدک می‌کشد. سایپا تلاش زیادی جهت افزایش قابلیت‌های این خودرو انجام داده و آن را به طیف گسترده‌ای از آپشن‌های ایمنی و رفاهی مجهز کرده است که پیش از این در هیچ یک از خودروهای تولید داخل دیده نمی‌شد. سیستم ترمز ABS+EBD، سیستم کمکی ترمز BA، سیستم کنترل پایداری خودرو SC، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم هشدار سرقت با بوق خودرو، چراغ‌های روشنایی روز، سیستم استارت دکمه‌ای، فرمان برقی، سیستم ورود به خودرو بدون سوئیچ، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، مسیریاب، بلوتوث، دوربین دید عقب، کروز کنترل به همراه محدودکننده‌ی سرعت (لیمیتر)، کنترل صوتی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده و آینه‌های جانبی برقی، از امکانات شاخص سایپا کوییک هستند.

سایپا کوییک / SAIPA QUICK

در بخش مشخصات فنی، سایپا کوییک به پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری ۸۷ اسب بخاری مجهز است و امکان سفارش جعبه‌دنده‌ی CVT به جای نمونه‌ی ۵ سرعته‌ی دستی نیز در دسترس است. به گفته‌ی مسئولان گروه خودروسازی سایپا، تمامی مراحل توسعه‌ی کوییک در ایران انجام شده است.


منبع : زومیت

تولید آب آشامیدنی از ادرار (+عکس)-فناوری

قمر سیاره کیوان می تواند میزبان حیات فرازمینی باشد-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا