قیمت و رنگ های گلکسی اس 8 فاش شد – فناوری

یکشنبه 29 اسفند 1395 فناوری

بر اساس اطلاعاتی که به‌تازگی از گلکسی اس ۸ منتشر شده، رنگ‌بندی و قیمت این محصول مشخص شده است. 

ایوان بلس، افشاگر معروف، به‌تازگی اطلاعات جدید و قابل توجهی از گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش کرده است. بلس اکنون یک نمای جدید و نزدیک به رنگ‌های مختلف گوشی یادشده ارائه داده و بر همین اساس، حالا می‌دانیم پرچم‌دار بعدی سامسونگ در رنگ‌های مشکی، خاکستری و نقره‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که پنل جلویی هر سه مدل مشکی است که این ویژگی با توجه به تعداد زیاد سنسورهایی که سامسونگ در بالای نمایشگر گلکسی اس ۸ قرار داده، یک حرکت منطقی به نظر می‌رسد. برای یادآوری خاطرنشان می‌کنیم که بر اساس شایعات و گزارش‌های پیشین در مورد پرچم‌دار جدید سامسونگ، ظاهرا سنسورهای زیادی در بالای نمایشگر این محصول تعبیه شده‌ است. همچنین مدل تمام مشکی این دستگاه که حتی فریم آن مشکی است، قبلا در تصاویر مختلفی به نمایش درآمده است. علاوه بر این، مدل نقره‌ای گلکسی اس ۸ به تصاویر اولیه‌ی فاش شده از این محصول در ماه ژانویه شباهت دارد. در نهایت مدل خاکستری به نظر از رنگی بین دو مدل قبلی بهره می‌برد.

galaxy s8 colors

هنوز مشخص نیست که آیا این سه رنگ برای گلکسی اس ۸ در تمام کشورها و توسط اپراتورهای مختلف عرضه خواهند شد یا خیر. لازم به ذکر است که پیش از این سامسونگ پرچم‌داران خود را در رنگ‌های مختلفی تولید کرده که البته همه‌ی رنگ‌های این محصولات به‌طور گسترده عرضه نشده‌ است.

ایوان ‌بلس علاوه بر رنگ‌بندی پرچم‌داران جدید سامسونگ، جزئیاتی در مورد قیمت این دستگاه‌ها، داک دسکتاپ Dex، هدست گیر‌ وی‌ار جدید، کنترلرهای حرکتی و دوربین گیر ۳۶۰ در اروپا منتشر کرده است که در ادامه قیمت‌ هر یک از این محصولات را مشاهده می‌کنید:

گلکسی اس ۸: ۷۹۹ یورو

گلکسی اس ۸ پلاس: ۸۹۹ یورو

داک دسکتاپ DeX :۱۵۰ یورو

هدست واقعیت‌ مجازی گیر وی‌آر: ۱۲۹ یورو

دوربین گیر ۳۶۰: ۲۲۹ یورو

البته در شایعات و گزارش‌های قبل و همین‌طور اطلاعات فاش شده از خرده‌فروشی انگلیسی MobileFun به قیمت گوشی‌های هوشمند مورد بحث اشاره شده است. انتظار می‌رود قیمت این محصولات در آمریکا نیز تقریبا نزدیک به قیمت اعلام‌شده برای اروپا خواهد بود.

انتظار می‌رود دو گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، هدست واقعیت‌ مجازی جدید گیر‌ وی‌آر، دوربین گیر ۳۶۰ و داک دسکتاپ DeX در تاریخ ۲۹ مارس (نهم فروردین) و طی کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در شهر نیویورک به‌طور رسمی معرفی شوند.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

بالشت مخفی، ابتکار جدید فورد - فناوری

چگونه محیط کاری با بهره وری بالا طراحی کنیم - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا