قیمت نهائی پژو 2008 اعلام شد – فناوری

جمعه 24 شهریور 1396 فناوری

ایران خودرو با ارسال دعوت‌نامه برای خریداران خودروی پژوی 2008 با موعد تحویل شهریورماه، قیمت جدید این خودروی فرانسوی را اعلام کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو با ارسال دعوتنامه برای افرادی که موفق به ثبت‌نام خودروی پژو 2008 در طرح پیش فروش این خودرو با موعد تحویل شهریور ماه شده‌اند، قیمت جدیدی را برای این محصول پسابرحامی  اعلام کرد. 

ایران خودرو در دعوت‌نامه‌های خود به مشتریان قیمت نهایی و قطعی این خودرو برای تحویل شهریورماه را ۱۰۳ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان لحاظ کرده است. همچنین ایران خودرو برای خریداران این مرحله، ۵ میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته است. بدین ترتیب با احتساب سود مشارکت ۱۵ درصدی که به پیش پرداخت ۶۰ میلیونی این خودرو تعلق خواهد گرفت و تخفیفی که ایران خودرو به خریداران مرحله اول اختصاص داده است؛ قیمت تمام شده خودروی پژو 2008 برای خریداران مرحله اول حدود ۹۷ میلیون تومان خواهد بود.

پژو 2008 / peugeot 2008

مقاله‌های مرتبط:

پیش از این هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرده بود که در صورت ثبات قیمت ارز و عوامل مؤثر بر قیمت خودرو، قیمت نهایی پژو 2008 معادل ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود. انتظار می‌رود این خودروی جنجالی پس از ورود به بازار با اختلاف ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی به فروش رسد و همین امر نیز منجر به افزایش قیمت این کراس اوور جنجالی بازار خودروی ایران برای خریداران مراحل بعد خواهد شد.
باید منتظر ماند و دید دعوت‌نامه‌های ارسالی برای خریداران این خودرو با موعد تحویل ماه‌های پاییز  و زمستان نیز با همین قیمت نهایی ارسال خواهد شد و یا ایران خودرو به تدریج قیمت آن را افزایش داده و به قیمت ۱۱۵ میلیون تومانی که میرآخورلو، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از تولید‌کننده و مصرف‌کننده پیش از آغاز شروع طرح پیش فروش پژو 2008 توسط ایران خودرو اعلام کرده بود؛ خواهد رساند.

 


منبع : زومیت

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم شهریور 1396 - فناوری

DxOMark قابلیت بزرگنمایی و افکت بوکه را به سیستم امتیازدهی خود اضافه می‌کند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا