قرار نیست "مزدا 3" متحول شود-فناوری

دوشنبه 2 مرداد 1396 فناوری

اطلاعات منتشر شده در باره هر دو گونه سدان چهار درب و هاچ بک مزدا 3 این است که دو مدل سال آینده به امکاناتی همچون چراغ های جلو و عقب ال ای دی، یک موتور قوی تر و چراغ های دید در روز مجهز خواهند شد.

 فرادید| مزدا  برای سال 2018 قرار است  خودروی کوچک 3 را که در دو گونه سدان و هاچ بک تولید می شود به روزرسانی کند. خبر این تغییرات با اینکه مدتی است منتشر شده اما منابع نزدیک به مزدا می گویند تغییرات مدل3 جدید بسیار ساده و در حد چند تغییر ظاهری و فنی است.

قرار نیست مزدا3 جدید متحول شود

به گزارش خبر خودرو، اطلاعات منتشر شده در باره هر دو گونه سدان چهار درب و هاچ بک مزدا 3 این است که دو مدل  سال آینده به امکاناتی همچون چراغ های جلوی LED دوقلو، چراغ های عقب LED و چراغ های دید در روز مجهز خواهند شد. 

نسخه های تورینگ و گران تر مزدا3 دارای اسپویلر لبه صندوق هستند و به یک موتور 2.5 لیتری 184 اسب بخاری هم مجهز شده اند. البته نمونه های ضعیف تر  هم از یک موتور 2 لیتری اسکای اکتیو برخوردارند که قدرتشان به 115 اسب بخار می رسد.

قرار نیست مزدا3 جدید متحول شود

در عین حال همه نسخه های این محصول به صورت پایه دارای یک جعبه دنده شش سرعته دستی و یا یک جعبه دنده اتوماتیک با قیمتی 1050 دلاری هستند. در صورت سفارش مشتری یک سامانه 800 دلاری بازیابی انرژی از دست رفته ترمزها نیز بر روی این محصول نصب می گردد که می تواند به کاهش مصرف سوخت خودرو کمک کند.

قرار نیست مزدا3 جدید متحول شود

سامانه های مشاهده ترافیک رو به رو و نقاط کور نیز از دیگر امکانات مزدا 3های جدید هستند. این خودروی هاچ بک با قیمت پایه 18970 که ممکن است تا 26370 دلار نیز بالاتر برود عرضه خواهد شد. 

منبع : فرادید

قابل اعتماد‌ترین برندهای بازار خودرو-فناوری

با استارتاپ خرید از آمازون مالتینا آشنا شوید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا