قتل رومینا 13 ساله به دست پدرش

سه‌شنبه 6 خرداد 1399 گوناگون

یکم خرداد 99 مردم اهل تالش شاهد قتل دخترک نوجوان 13 ساله توسط پدرش بودند.

 

شنیده ها از اهالی محله سفید سنگان لمیر بخش حویق شهرستان تالش نشان از آن داشت که این دختر دلباخته یک پسر شده و با توجه به مخالفت های خانواده اش نسبت به ازدواج با این پسر از خانه فرار کرده و که خیلی زود رومینا و پسر همراهش دستگیر می شود.

خانواده رومینا با اطلاع از ناپدید شدن دخترشان با مراجعه به پلیس از ربوده شدن دخترشان به دست پسر جوان خبر دادند که خیلی زود تحقیقات پلیسی آغاز شد و پسر 35 ساله همراه رومینا دستگیر شدند.

در اظهارات ابتدایی عنوان شده بود که رومینا 13 ساله اعلام کرده امنیت جانی ندارد و علاقه ای به بازگشت به خانه نداشته اما طبق قوانین این دختر نوجوان تحویل خانواده اش شد تا اینکه رومینا داخل خانه خواب بوده و با توجه به اینکه مادر خانواده نیز از خانه خارج شده بود پدر عصبانی با داس دست به قتل دخترش زده و با همان داس خونی از خانه خارج شده و از قتل دخترش به اهالی محله خبر داده است.

 

قتل رومینا در نبود مادر

پدر رومینا که خشم خود را از رفتار دخترش پنهان نگه داشته بوده به دنبال فرصت برای خالی کردن عصبانیت خودش داشته است تا اینکه مادر رومینا به حمام می رود و دختر 13 ساله نیز در حال استراحت بوده که پدر رومینا با در دست داشتن یک داس به بالای سر دخترش رفته و با ضربات محکم به گردن دخترش به زندگی او پایان داد

خانواده رومینا با اطلاع از ناپدید شدن دخترشان با مراجعه به پلیس از ربوده شدن دخترشان به دست پسر جوان خبر دادند که خیلی زود تحقیقات پلیسی آغاز شد و پسر 35 ساله همراه رومینا دستگیر شدند.

اسم قاتل رومینا در آگهی ترحیم

در حالی که کشته شدن رومینا به دست پدرش جامعه ایران را بهت‌زده کرده است، انتشار تصویر آگهی ترحیم این دختر نوجوان شمالی در رسانه‌های اجتماعی بار دیگر واکنش‌های زیادی را برانگیخته است زیرا در اعلامیه ترحیم رومینا، نام «کربلایی رضا اشرفی»، پدر او که عامل این قتل ناموسی است، درج شده است.

نام پدربزرگ‌ها، برادر، دایی و عموهای رومینا نیز به عنوان صاحب عزا در این آگهی آمده است.

مراسم ترحیم سومین و هفتمین روز درگذشت رومینا روز دوشنبه ۵ خرداد در منزل پدربزرگش در روستای سفیدسنگان برگزارشد.

عاقبت پدر رومینا

دادگاه با توجه به مسائل و شرایطی که قتل بر اساس آن انجام شده درباره حبس و جنبه عمومی جرم تصمیم‌گیری می‌کند؛ گاهی ممکن است کیفیات مخففه هم اعمال شود که بر اساس آن جنبه عمومی جرم از ۳ سال کمتر می‌شود، اما گاهی ممکن است مجازات تکمیلی داده شود و فرد بیش از ۱۰ سال حبس را بگذراند و حتی برای او جرم مجازات تبعید هم در نظر گرفته شود.

بازداشت محمد عزیزی نماینده مجلس دهم

صدیقه کیانفر بازیگر سینما وتئاتر درگذشت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا