قتل بر سر تلفن همراه در بندرعباس – حوادث

دوشنبه 16 مرداد 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری ایلنا: جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از وقوع قتل به‌دلیل سرقت گوشی تلفن‌همراه و دستگیری قاتل در بندرعباس خبر داد.

علی‌اصغر خرم‌روی درباره حادثه بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره قتل در حوزه کلانتری۱۱ شهرستان بندرعباس مراتب در دستور کار قرار گرفت. با هماهنگی با مقام قضایی از محل بازرسی و با بررسی آثار موجود درمحل، جسد واقع در اطراف منزلی ویلایی شناسایی و کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بررسی از منزل دو فرد را که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشتند دستگیر که فردی به نا “ع-ت” بیان کرد متوفی به‌دلیل مصرف مواد مخدر به منزل اینجانب تردد داشت. دو شب قبل بعد از مصرف مواد مخدر خوابید و دیگر بلند نشد و من از ترس او را داخل فرش قرار داده و به بیرون از منزل منتقل کردم.

سرهنگ خرم‌روی افزود: با توجه به تناقض گویی‌های متهم و استفاده از فنون بازجویی و شگردهای خاص پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک موجود، متهم لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اذعان داشت: متهم در بازجویی‌ها ادامه داد مقتول طبق معمول برای مصرف مواد مخدر به منزل اینجانب آمده بود که پس از مصرف مواد مخدر به‌دلیل اینکه گوشی موبایلم را سرقت کرده بود با هم بحث و جدل کردیم که در نهایت با استفاده از یک عدد چوب دستی که از قبل در اتاقم داشتم تعداد چهار ضربه به سرش کوبیدم که از بینی‌اش خون جاری شد و زمین افتاد.

متهم بیان داشت: از ترس درب منزل را بسته و به بیرون رفتم. چند ساعت بعد که برگشتم مشاهده کردم بدنش خشک و فوت کرده به‌همین دلیل اواخر شب با یکی از دوستانم جسد وی را داخل فرش پیچیده و پس از قرار دادن روی نردبان او را به داخل کوچه‌ای در همان محل انتقال دادیم. در ادامه با توجه به اعترافات متهم دستگیر شده در یک عملیات ضربتی متهم دیگر بنام “غ-ف” دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

منبع : برترینها

جدیدترین مدلهای بستن روسری اسلامی - جامعه

چهره جوان و زیبای بازیگر زن خارجی در 58 سالگی - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا