قاتل روحانیِ حادثه مترو، روانی است – حوادث

چهارشنبه 3 آبان 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری میزان: قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل یک روحانی که در خروجی مترو امام خمینی (ره) مورد ضرب و شتم قرار گرفت، گفت: متهم چندین بار سابقه بستری در تیمارستان را داشته و دچار اختلالات روانی است.

وی اظهارکرد: این فرد چند روز پیش به تهران آمده بود و اعلام کرده است که روحانی را نمی‌شناخته و برخلاف مصاحبه‌هایی که انجام شده، موضوع شخصی نیست، این فرد مدعی است که به او الهام شده و حکم الهی را اجرا کرده است.

قاضی شهریاری افزود: در حال حاضر متهم به قتل در بازداشت بسر می‌برد تا وضعیت روانی وی بررسی شود، این فرد همچنین به کمیته روانپزشک معرفی شده است .

سرپرست دادسرای جنایی در ادامه بیان کرد : جسد مرحوم برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است و آلت قتاله که تیز بُر کفاشی است نیز کشف شده و تحقیقات در حال انجام است.

براساس این گزارش، یک روحانی بعدازظهر دیروز دوم آبان ماه در خروجی مترو امام خمینی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرد.

بازپرس کشیک قتل پایتخت با تایید خبر فوت روحانی که بعدازظهر امروز در نزدیکی مترو امام خمینی مجروح شده بود، گفت: با همکاری عوامل پلیس فرد ضارب که از متهمان سابقه دار نیز است در همان دقایق اولیه دستگیر شد و با فوت روحانی زخمی که در بیمارستان بستری بود متهم تحت بازجویی‌های جنایی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش تلاش برای نجات جان روحانی مضروب در حالی ادامه داشت که وی به شدت از سوی متهم سابقه داری که با توجه به تحقیقات اولیه پلیسی دارای سه فقره سابقه کیفری است مجروح شده بود.

منبع : برترینها

دختر شیرازی در کتاب اطلس زیبایی زیباترین زنان جهان (عکس) - جامعه

عامل قتل عام «فهرج» اعدام شد - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا