قاب های محافظ رنگ بندی گلکسی اس 8 را فاش کرد – فناوری

یکشنبه 17 بهمن 1395 فناوری

[ad_1]

تصاویری از قاب‌های رسمی گلکسی اس ۸ فاش شده است که به نوعی رنگ‌های احتمالی برای این گوشی را فاش می‌کند.

مثل همیشه، در چند ماه اخیر شایعات بسیار زیادی در مورد گوشی‌هوشمند مورد انتظار گلکسی اس ۸ منتشر شده است. بر اساس گزارش‌ها و خبرهایی که تا کنون در دسترس قرار گرفته، گفته می‌شود این محصول در سه مدل معمولی، گلکسی اس اج و مدل جدید گلکسی اس ۸ پلاس معرفی خواهد شد. بنا به اعلام گزارش‌ها، مدل پلاس این گوشی از نمایشگری ۶ اینچی بهره خواهد برد و حداقل حاشیه ممکن را دارد. اما بر اساس تصاویر فاش شده از این محصول، به نظر می‌رسد نمایشگر آن از هر دو طرف خمیدگی خواهد داشت. در حال حاضر زمزمه‌هایی هم در مورد انتخاب یکی از مدل اج و پلاس شنیده می‌شود. اما آيا این یعنی سامسونگ قصد ندارد هر سه مدل را معرفی کند؟

به‌تازگی تصاویر جدید قاب‌های رسمی گلکسی اس ۸ توسط یکی از فروشندگان لوازم جانبی به نام MobileFun فاش شده است. از آنجا که مراحل ساخت قاب‌های یاد شده ظاهرا تمام شده است، با توجه به تصاویر آن‌ها می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های سری گلکسی اس ۸ سامسونگ بدست آورد.

اول از همه بر اساس نام‌های در نظر گرفته شده برای قاب‌های مورد بحث، به نظر می‌رسد سامسونگ دو مدل گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را معرفی خواهد کرد. حال می‌توان با اطمینان بیشتری گفت که مدل پلاس این گوشی از نمایشگری خمیده بهره خواهد برد. البته هنوز نمی‌توان این موضوع را به طور کامل تایید کرد که آیا مدل معمولی اس ۸ نمایشگری تخت خواهد داشت یا این محصول نیز از صفحه‌نمایش خمیده بهره می‌برد. اگر به یاد داشته باشید سامسونگ با معرفی گلکسی نوت ۷، فقط مدلی با نمایشگر خمیده را به بازار عرضه کرد و این محصول را با نمایشگر تخت تولید نکرد و به همین دلیل گفته شده که شاید گلکسی اس ۸ نیز از همین سیاست پیروی کرده و خبری از مدل تخت این محصول نباشد.

galaxy s8

سامسونگ معمولا رنگ قاب‌های رسمی برای پرچمداران خود را با رنگ اصلی این گوشی‌ها یکسان در نظر می‌گیرد تا بدین طریق همخوانی بهتری بین قاب و گوشی ایجاد شود. این موضوع بخصوص در قاب‌های سری Clear Cover بیشتر مشهود است. بنابراین با توجه به اینکه در قاب‌های رسمی جدید گلکسی اس ۸، رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، صورتی، طلایی، آبی و بنفش به چشم می‌خورد پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ نیز محصول یاد شده را در همین رنگ‌ها تولید کند. 

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

مشخصات و قیمت هواوی پی 10 و پی 10 پلاس فاش شد - فناوری

آیا گوگل از نظر ساختار مالی و مدیریتی دارای ایرادات بنیادی است؟ (بخش اول) - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا