فیلم سینمایی «بازگشت مری پاپینز» با حضور «امیلی بلانت» اکران خود را آغاز کرد

یکشنبه 1 مهر 1397 سینما

فیلم سینمایی «بازگشت مری پاپینز» با حضور «امیلی بلانت» اکران خود را آغاز کرد

فیلم بازگشت مری پاپینز,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

فیلم سینمایی “بازگشت مری پاپینز” با حضور “امیلی بلانت” بازیگر مطرح سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از نوزدهم دسامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

 

“کالین فرث”، “امیلی بلونت”، “مریل استریپ”، و “مانوئل میراندا” و “آنجلا لینزبری” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

این فیلم به کارگردانی “راب مارشال” ادامه ای بر نسخه اول فیلم “مری پاپینز” ساخته “رابرت استیونسون” است که به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده است که قرار است ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ اکران بین‌المللی خود را آغاز کند.

 

“مری پاپینز” محصول موزیکال سال ۱۹۶۴ کمپانی دیزنی است که این بار نیز توسط همان کمپانی تولید می شود. در این فیلم “کالین فرث” نقش ویلیام ویلکینز، رئیس جمهور محبوب و با وفایی را بازی می کند که با مری پاپینز روبرو می شود.

 

فیلم بازگشت مری پاپینز,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

“بازگشت مری پاپینز” ۲۵ سال بعد از نسخه اولیه را روایت می کند که در آن هر دو کودک بزرگ شده اند و زندگی آنها روایت خواهد شد.

 

فیلمنامه این اثر را “دیوید مگی” نامزد اسکار فیلمنامه نویسی بر اساس رمان مری پاپینز نوشته و “مارک شیمن” در فیلمنامه نویسی وی را یاری کرده است.

 

 

mizano​nline.‎​com

مرجع : سرپوش

چرا سریال «دلدادگان» پخش نشد؟

نوشته دولت‌آبادی برای تولد شجریان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا