فیلم دینامیت نوروز 98 به سینماها می آید

چهارشنبه 8 اسفند 1397 سینما

فیلم دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی یکی از گزینه های جدی اکران در نوروز 98 است که در ادامه داستان ، بازیگران و تصاویر آن را مشاهده میکنید.

مسعود اطیابی کارگردانی که ساخت فیلم تگزاس را در کارنامه هنری اش دارد امسال با فیلم دینامیت به سینماها می آید. مسعود اطیابی که تجربه همکاری با سیدابراهیم عامریان را در ساخت فیلم تگزاس داشت این بار باز هم تهیه کنندگی فیلم جدیدش را به ابراهیم عامریان سپرد و با این همکاری مشترک به سینماها می آید.

فیلم دینامیت یکی از گزینه های اصلی اکران در ایام نوروز 98 است که در ادامه به معرفی داستان ، بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی می پردازیم.

 

داستان و بازیگران فیلم دینامیت

دینامیت تجربه دیگر مسعود اطیابی با سیدابراهیم عامریان است که در ژانری کمدی نوروز امسال در سینماهای کشور اکران میشود.

بازیگران فیلم دینامیت

محسن کیایی ، نادر سلیمانی و نازنین بیاتی در فیلم دینامیت

بازیگران فیلم دینامیت عبارتند از :پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر، محسن کیایی، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری و زیبا کرمعلی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

محسن کیایی

محسن کیایی با تیپی متفاوت در فیلم دینامیت

عوامل ساخت فیلم سینمایی دینامیت عبارتند از : کارگردان:سید مسعود اطیابی، تهیه کننده:سید ابراهیم عامریان، مجری طرح:مریم رحیمی، نویسندگان:حمزه صالحی- شیما محمدبیگی، مدیر تولید:حمیدرضا اطیابی، مدیر فیلمبرداری:کوهیار کلاری، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان:امیر علیازی، طراح صحنه:حجت اشتری، طراح لباس:افسانه صمدزاده، مدیر صدابرداری:عباس رستگار پور، طراح چهره پردازی:شهرام خلج، جانشین تولید:حمیدرضا اسماعیلی، مدیر تدارکات:یوسف آقایی، عکس:حسام الدین اطیابی.

زیبا کرمعلی و نازنین بیاتی

زیبا کرمعلی و نازنین بیاتی در فیلم دینامیت

دینامیت یکی از گزینه های جدی اکران در نوروز 98 است که در کنار چند فیلم سینمایی دیگر که متقاضی اکران در نوروز هستند به رقابت می پردازد.

پژمان جمشیدی و نازنین بیاتی

پژمان جمشیدی و نازنین بیاتی در فیلم دینامیت

منبع:نمناک

توضیحات نویسنده «پایتخت»مرگ بابا پنجعلی صلاح نبود

توضیحات نویسنده «پایتخت» مرگ بابا پنجعلی صلاح نبود

رونمایی از پوستر فیلم «دایان»

رونمایی از پوستر فیلم «دایان»

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا