آیا انتخاب لپ تاپ لنوو برای فیلم باز ها مناسب است؟

شنبه 6 فروردین 1401 بازار

لپ تاپ لنوو

یکی از برترین برند های لپ تاپ در جهان لنوو  می باشد که شامل تنوع های گوناگونی است . این شرکت در سال 1984 در شهرهنگ کنگ تاسیس شد.این شرکت به تولید انواع قطعات سخت افزاری و لوازم الکترونیکی می پردازد.

 

 

 

لپ تاپ هایی که لنوو تولید کرده است بر گرفته از انواع مدل ها و قیمت های متفاوت است که هر شخصی نسبت به بودجه ای که در دست دارد می تواند یکی از مدل های آن را خریداری کند.در صورتی که شما جزو آن دسته از افرادی هستید که بیشتر وقت خود را با تماشای فیلم و سریال می گذرانید، یک خبر خوب برایتان داریم، لنوو برای افراد فیلم باز لپ تاپ هایی را با کیفیت صفحه نمایش بسیار عالی در نظر گرفته و همچنین با وجود اسپیکر های مناسب و قوی که این لپ تاپ ها دارند، باعث می شود که شما لحظات هیجان انگیز و لذت بخشی را از تماشای فیلم تجربه کنید.

در صورتی که هدف اصلی شما از تهیه لپ تاپ لنوو دیدن فیلم و سریال است، می توانید یکی از لپ تاپ های معمولی و ارزان لنوو را انتخاب کنید، چراکه هم دارای کیفیت مناسب و هم دارای اسپیکر های خوبی هستند، بنابراین می توان گفت کار شما را راه می اندازند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم چند مدل از لپ تاپ هایی که برای تماشای فیلم گزینه های خوبی محسوب می شوند را برایتان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین لپ تاپ های لنوو برای فیلم بازها

  • لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 510
  • لپ تاپ لنوو مدل U41-70
  • لپ تاپ لنوو مدل Yoga 500

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 510

لپ تاپ Ideapad 510  که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و اکنون در بازار در دسترس مردم قرار گرفته است را بیشتر بشناسید . اکنون با جفت هیچ همراه شوید تا به بررسی هر آنچه که لازم است بدانید بپردازیم .

Ideapad 510 یک لپ تاپ همه فن حریف برای دانش آموزان و دانشجویان محسوب می شود که کارهای روزمره را به خوبی انجام می دهد. پردازنده intel core i7 7500U نسل هفتم و فرکانس پردازنده آن ۲٫۵ تا ۲٫۸ گیگاهرتز است همچنین از پردازنده گرافیکی GeForce 940MX  پشتیبانی می کند .  رم ۱۲ گیگابایت در کنار حافظه هارد دیسک ۱ ترابایت + ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD   همان چیزی است که از این لپ تاپ انتظار می رفت .

صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی  از نوع مات و با کیفیت Full HD با رزولوشن (۱۹۲۰×۱۰۸۰) و همچنین  لمسی ارائه شده است . اگر بخواهیم این لپ تاپ را بسیار موشکافانه بررسی کنیم قابل ذکر است که بدنه ی او در حد یک لپ تاپ میان رده و ظاهر آن چنگی به دل نمی زند همچنین جنس بدنه ی پلاستکی باعث شده است تا مقاومت آنچنانی  در برابر فشار نداشته باشد ولی با این وجود وزنی برابر با ۲٫۲ کیلوگرم را داراست که  حمل و نقل آن را کمی دشوار می کند . لولا ها قابلیت بازگشایی تا زاویه ۱۸۰ درجه را دارا هستند این یعنی این لپ تاپ می تواند کاملاً تخت در مقابل شما قرار گیرد.

اما همانطور که گفتیم طرفداران  Ideapad 510 بیشتر شامل دانش آموزان و دانشجویان  هستند  که یکی از دلایل آن را می بایست به پورت های کامل آن اشاره کرد این آیدیاپد دارای ۲ تا پورت USB3.0 ، پورت   USB 2.0، پورت  VGA  و  پورت     HDMI   است .باتری از پلیمری ۲ سلولي با ظرفیت ۳۹ وات بر ساعت تشکیل شده است و امکان شارژدهی تا  ۵ ساعت را داراست  که این مقدار  برای کارهای روزمره کافی می باشد ، از دیگر ویژگی های آن باید به وب کم HD ، بلوتوث ۴٫۱ اشاره کنیم . اما اگر بخواهیم از هدف دور نشویم این مدل برای افرادی که برای مشاهده فیلم و سریال قصد خرید لپ تاپ دارند انتخاب مناسبی می باشد.

لپ تاپ لنوو مدل U41-70

در لپ‌تاپ مدل «U41-70» پردازنده‌ی مرکزی Intel Core i5 5200U با محدوده‌ی سرعت 2.20 تا 2.70 گیگاهرتز و 3 مگابایت کش در رده‌ی لپ‌تاپ‌های نیمه‌حرفه‌ای با مصرف انرژی پایین قرار دارد که می‌توان کارهای نیمه‌سنگین را به‌راحتی با آن انجام داد. حافظه‌ی رم 8 گیگابایت از نوع DDR3 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هیبریدی باعث می‌شود این لپ‌تاپ سریع، روان و برای انواع کارهای روزمره قابل اعتماد باشد.

پردازنده‌ی گرافیکی اینتل GeForce 940M با 2 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی برای کارهای گرافیکی نیمه‌سنگین مناسب است. صفحه‌نمایش 14 اینچ در بدنه‌ای به طول 340 و عرض 240 میلی‌متر قرار دارد و با ضخامت فقط 20 میلی‌متر یک لپ‌تاپ باریک است. رزولوشن این صفحه‌نمایش Full HD و روکش آن مات است که باعث می‌شود کارکردن طولانی‌مدت با آن چشم را خسته نکند. این دستگاه با رابط‌های کاربری کامل و قابل قبولی عرضه شده است و دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0 و ورودی HDMI دارد.

باتری این دستگاه لیتیوم‌پلیمری و دو سلولی است که 30 وات‌ساعت ظرفیت دارد. شاید برای‌تان جالب باشد که این دستگاه با نسخه‌ی 64بیتی ویندوز 8 به بازار عرضه شده است و یک مزیت است. درمجموع، این لپ‌تاپ یک دستگاه خوش‌ساخت و باکیفیت بوده که برای کاربری عمومی و مالتی‌مدیا بسیار مناسب است و می‌تواند با کارایی خوب و ظاهر مناسب کاربران را راضی کند.

لپ تاپ لنوو مدل Yoga 500

مدل «Yoga 500-F» پردازنده‌ی Core i5 5200U ساخت شرکت اینتل و فرکانسی از 2.3 تا 2.8 گیگاهرتز دارد. حافظه‌ی رم 8گیگابایتی از نوع DDR3 و حافظه‌ داخلی هیبریدی شامل 1 ترابایت، حافظه داخلی از نوع هارددیسک و 8 گیگابایت از نوع SSD این آلترابوک را به یک لپ‌تاپ میان‌رده با کاربری عمومی و مالتی‌مدیا تبدیل کرده است. پردازنده‌ی گرافیکی این لپ‌تاپ اینتل HD Graphics 520 و بدون حافظه گرافیکی مجزاست؛ پس می‌توان از این دستگاه کارهای گرافیکی نیمه‌حرفه‌ای را انتظار داشت.

فیلم‌دیدن، وب‌گردی، کارهای گرافیکی و استفاده از برنامه‌های معمولی مثل Office از کارهایی است که این لپ‌تاپ از پس آن برمی‌آید. طول و عرض این دستگاه به‌ترتیب 340 و 235 و ضخامت آن 21.5 میلی‌متر است؛ این ابعاد به‌همراه صفحه‌نمایش 14اینچی باعث شده این لپ‌تاپ یک دستگاه نسبتا باریک و قابل حمل باشد که بتوان آن را در کیف‌های معمولی هم با خود به محل کار، دانشگاه و حتی سفر برد. لپ‌تاپ «Yoga 500-F» درایو نوری ندارد و این مسئله به دلیل وجود این محصول در رده‌ی آلترابوک‌ها کاملا قابل توجیه است. این دستگاه رابط‌های کاربری مناسب و قابل قبولی دارد و دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0 و پورت HDMI این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

باتری لیتیوم‌یون 3سلولی با ظرفیت 45 وات‌ساعت توان شارژدهی تا 4 ساعت را دارد که به نظر می‌رسد برای این دستگاه زمان کافی و مناسبی باشد. نسخه‌ی 64بیتی ویندوز 8.1 به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه نصب شده است تا شما زحمت نصب یک سیستم‌عامل را نداشته باشید. در انتها خرید این محصول را به کسانی که به دنبال آلترابوک‌های میان‌رده با کاربری متوسط و عمومی با قیمت مناسب هستند، توصیه می‌کنیم.

 

مانتو فرم اداری

مانتو فرم اداری و ویژگی‌های آن

همه چیز درباره تزریق چربی به صورت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا