فیات 124 اسپایدر با طراحی اسپرت معرفی شد – فناوری

جمعه 11 اسفند 1396 فناوری

رودستر فیات 124 اسپایدر با طراحی اسپرت و طراحی لوکس، پیش از رونمایی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ معرفی شد.

رودستر اسپرت جدید فیات 124 اسپایدر S-Design به زودی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته خواهد شد. سری ویژه‌ای که طراحی دینامیک و اسپرت رودستر دوصندلی، متعلق خانه‌ی طراحی فیات را برجسته می‌کند. این خودروی اسپرت که با تریم سطح لوکس ارائه شده است، امکانات بسیار زیادی برای طرفداران عملکرد بالا فراهم می‌کند. در واقع شرکت موپار (Mopar)، به عنوان شریک فیات در زمینه ارائه خدمات، لوازم یدکی و جانبی اصلی خودرو، کمک‌های کنار جاده‌ای و مشتری‌مداری، پکیج‌ منحصربفردی از لوازم جانبی را در هر خودرو به طور استاندارد نصب کرده است.

2019 Fiat 124 Spider S-Design / فیات 124 اسپایدر

مجموعه‌ی امکانات جدید شامل میله ضد غلتش، ستون جلو و پوشش آینه عقب با فولاد جلاکاری شده است. این ظاهر منحصربفرد همراه با رینگ‌های آلیاژی سبک‌وزن ۱۷ اینچی دارای طراحی ویژه، آرم سه رنگ در عقب و یک نوار چسب قرمز اسپرت ارائه می‌شود، که بیش‌تر به بدنه‌ی ‌کلاسیک رودستر اشاره می‌کند؛ همچنین مرکز جرم و موقعیت صندلی پایین، قسمت عقب کج شده به سمت محور عقب، نیمرخ زیبایی شبیه یک خودروی اسپرت اصیل به نمایش می‌گذارد.

2019 Fiat 124 Spider S-Design / فیات 124 اسپایدر

به نظر می‌رسد که تجهیزات ظاهری بیرونی کافی نیست، به همین علت امکانات درجه یک در فضای داخلی به کار می‌رود. فیات 124 اسپایدر S-Design ویژگی‌های زیر را به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می‌دهد: چهار کیسه هوا، سیستم کنترل آب و هوای اتوماتیک، رادیو mp3 با پورت USB و چهار بلندگو، روکش صندلی‌ها و فرمان چرمی، تزئین جلو و بالای داشبورد با دوخت قابل مشاهده، کروز کنترل و سیستم استارت بدون سوئیچ. این خودروی رودستر اسپرت همچنین سیستم بالابر فعال کاپوت، اگزوز کرومی دوگانه و چراغ‌های مه‌شکن ارائه می‌دهد.

2019 Fiat 124 Spider S-Design / فیات 124 اسپایدر

2019 Fiat 124 Spider S-Design / فیات 124 اسپایدر

رودستر اسپرت فیات 124 اسپایدر S-Design مجهز به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با فناوری مولتی‌ایر (MultiAir) است که ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند که همراه با جعبه دنده دستی ۶ سرعته و یک جعبه دنده اتوماتیک (به صورت اختیاری) در دسترس خواهد بود. عملکرد خودرو با جعبه دنده دستی استثنایی است؛ بیشینه سرعت خودرو به ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، در حالی که رودستر اسپرت فیات برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون تنها به ۷.۵ ثانیه زمان نیاز دارد. در نسخه اتوماتیک قضیه کمی فرق دارد و بیشینه سرعت خودرو ۲۱۴ کیلومتر است، در حالی که خودرو در زمان ۷.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. 

2019 Fiat 124 Spider S-Design / فیات 124 اسپایدر

سیستم تعلیق فیات 124 اسپایدر با استفاده از طرح دوجناغی در جلو و اهرم‌بندی چنداتصالی (multilink) در عقب، به طور خاص امکان تنظیم بهتر ثبات خودرو را در هنگام ترمزگیری و چرخش فراهم می‌کند. فرمان فیات رودستر با استفاده از دستیار کمکی الکتریکی، دقت فرمان‌پذیری را بالا می‌برد. به طور خلاصه، ترکیبی از سیستم فرمان و تعلیق در کنار شاسی سبک‌وزن، توزیع وزن متعادل و پیشرانه توربوشارژ، تجربه رانندگی اسپرت و پویایی را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد. بهبود سیستم دفع ارتعاش و نویز (NVH) مجهز به شیشه جلوی آکوستیک روبروی راننده، همچنین کمک می‌کند تا سواری راحت و آرامی انجام شود.

 

دانلود


منبع : زومیت

خرید اینترنتی با دستیارهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۲ به ۴۰ میلیارد دلار می‌رسد - فناوری

تصاویر منتسب به ساعت هوشمند جدید فیت بیت - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا