فــــال امروز دوشنبه۲۰ ‌خرداد۱۳۹۸

دوشنبه 20 خرداد 1398 طالع بینی
فال روزانه 

فروردین

وقتی دیگران اعتقادها و افکارتان را مورد انتقاد قرار می دهند شما احساس می کنید که به خودتان حمله شده است. شما تحمل کلام تند طرف مقابلتان را نداشته و عکس العمل های شدیدی از خودتان نشان می دهید و می خواهید ضربه ای که خورده اید را تلافی کنید. بهتر است کمی بیشتر به آنچه می شنوید فکر کنید، شاید طرف مقابلتان خوبی شما را می خواهد و انتقادهایی که کرده است جهت حمایت از شما و کمک به بهتر شدن عملکردتان باشد. اگر می خواهید در هماهنگی با دیگران زندگی کنید به جای آن که دور خودتان دیوارهایی بلند بکشید باید بین خودتان و دیگران پل هایی برای ارتباط بهتر بسازید.

اردیبهشت

امروز در حرف زدن در مورد آنچه در ذهنتان می گذرد خیلی صریح و رک هستید. افکار و ایده هایتان کاملا منطقی هستند، ولی اصرار و پافشاری بیش از اندازه شا در به کرسی نشاندن حرفتان در دیگران بازخورد منفی ایجاد خواهد کرد. اگر دیگران را تحت فشار قرار دهید به جای این که حرفتان را پیش ببرید با مخالفت و عدم همکاری آنها مواجه خواهید شد. یادتان باشد با رفتاری خوب و ملایم خیلی بهتر و راحت تر می توانید دیگران را با خودتان همراه کنید. سخاوت بدون چشم داشت شما یکی از بهترین ویژگی هایی است که هر کی می تواند داشته باشد و این صفت قابل تحسین می تواند علاقه و توجه افراد زیادی را به شما جلب کند.

خرداد

امروز در محل کارتان هر کسی طرز فکری متفاوت و منحصر به فرد دارد که حتی اگر در نگاه اول پیچیده به نظر برسند، اگر خوب فکر کنید می توانید به همه آنها حق بدهید. با وجود این که فکر می کنید خودتان بهترین نظرات را دارید که از این پیچیدگی ها هم به دور هستند بهتر است با دیگران کنار بیایید تا بتوانید همکاریتان را در هماهنگی و آرامش ادامه دهید. اگر همیشه تنها راهی که خودتان می گویید را قبول داشته باشید بزرگ ترین دشمن خودتان خواهید بود. برای رسیدن به بهترین نتایج باید با دیگران همفکری کرده و عاقلانه رفتار کنید. مشکلاتی که در زندگیتان هستند و اشتباهاتی که کرده اید را برای خودتان بیش از اندازه بزرگ نکنید، انسان جایز الخطاست.

تیر

امروز دوستانتان توانایی شما در بیان افکارتان را تحسین می کنند، ولی اگر افکار و ایده هایتان پایه و اساسی منطقی نداشته باشند ممکن است شما را گمراه و دچار توهم کنند. شاید دیگران متوجه این موضوع نشوند ولی خودتان خیلی زود به آن پی برده و پشیمان خواهید شد. شاید کسی بخواهد با تحت فشار قرار دادن شما چیزی که می خواهد را به دست بیاورد و شما باید راهی زیرکانه برای نجات خودتان از این مخمصه پیدا کنید. شما هم باید برای مقابله با آنها از استراتژی خودشان استفاده کرده تا بتوانید آزادی خودتان را حفظ کنید. کمی از بار مسئولیت هایتان کم کرده و وقت بیشتری را با خانواده و عزیزانتان بگذرانید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

مرداد

امروز هر چقدر بخواهید با پیچیده تر کردن کلمات و مفاهیمی که به کار می برید اثرگذاری حرف هایتان را بیشتر کنید نتیجه ای معکوس به دست خواهید آورد. سعی کنید منظورتان را به ساده ترین شکل ممکن بیان کنید و با عمل کردن به حرفتان نشان دهید خودتان هم به آنچه که می گویید اعتقاد دارید، در غیر این صورت نخواهید توانست کسی را با خودتان همراه کنید. اخباری ناراحت کننده که انتظارش را نداشته اید در مورد کسی که دوست دارید شنیده اید و این موضوع حال و هوایتان را بهم ریخته است. شاید احساس کنید بیش از اندازه احساسات خود را فدای این رابطه کرده اید، ولی نگذارید این موضوع شما را خیلی ناراحت کند و عکس العمل نشان دهید

شهريور

امروز حتی اگر خودتان فکر کنید که منظورتان را به وضوح تمام بیان کرده اید دیگران نمی توانند آنچه سعی دارید بگویید را به طور کامل درک کنند. بخشی از این مشکل به این دلیل است که خودتان هم به تازگی در اولویت هایتان تغییر ایجاد کرده اید و دارید به آینده دوری فکر م یکنید که خودتان هم چندان از آن مطمئن نیستید. این که نمی توانید دیگران را با خودتان و ایده های جدیدتان همراه کنید برای شما گیج کننده و استرس آور است، ولی انرژی خود را با تمرکز روی فاصله ای که بین نگرش شما و دیگران وجود دارد هدر ندهید و چند روزی به خودتان و دیگران وقت بدهید تا اوضاع به حالت عادی اش بازگردد و آنها بتوانند شما را درک کنند.

مهر

امروز شما با برداشتن قدم هایی محکم و همراه با شجاعت و تصمیم گیری برای خودتان و آینده تان به دیگران نشان می دهید که بر خلاف تصور آنها در انتخاب مسیرتان دچار تردید و ابهام نیستید. ذهن شما امروز مانند یک دستگاه تبدیل رویا به واقعیت عمل می کند و هر چیزی که در سر داشته باشید به راحتی می تواند عملی شود. ولی این نکته را به یاد داشته باشید که از روی بی فکری عمل نکنید و با کارهای حساب نشده موفقیت های قبلی خودتان را به خطر نیندازید. ذهنتان را روی ایجاد اثرات مثبت متمرکز کنید تا موفقیتتان حتمی شود. افرادی که فکر می کرده اید دوستتان هستند امروز کارهایی می کنند که متوجه می شوید باید بین خودتان و آنها فاصله ایجاد کنید.

آبان

امروز این که احساس کنید بخاطر این که یک نفر دیگر به اهداف و خواسته هایش برسد شما مجبور هستید برنامه های خودتان را کنار بگذارید برای شما بسیار آزار دهنده است، در هر حال نبودن حد و مرزهای مشخص در روابطتان شما را در چنین وضعیتی قرار خواهد داد و درگیر بحث هایی خواهید شد که هیچ ارتباطی با شما ندارند و تنها مانع رسیدن شما به اهدافتان خواهند شد. آنقدر احساساتی شده اید که ممکن است بدون هیچ دلیلی بزنید زیر گریه، ولی جلوی اشک هایتان را نگیرید، گاهی باید بی هیچ دلیلی گریه کنید تا روحتان سبک شود و احساس آرامش کنید. اگر کسی را دارید که دوستتان دارد و در این حالت اشک هایتان را پاک می کند قدرش را بدانید.

آذر

امروز سعی دارید برنامه هایتان را از دیگران مخفی کنید و حداقل برای مدت کوتاهی نگذارید از برنامه ها و کارهایتان سر در بیاورند. ولی همین که شروع به حرف زدن کنید آنقدر هیجان زده خواهید شد که ممکن است یادتان برود رازتان را مخفی نگه دارید. یادتان باشد که اگر می خواهید بهترین اثر ممکن را در مخاطب خود ایجاد کنید باید نتیجه نهایی کارتان را به او نشان دهید، پس کمی جلوی زبانتان را بگیرید تا زمان موعود فرا برسد. امروز با ذکاوت و سخاوت تمام به نزدیکان و اطرافیان خود کمک می کنید و هر کاری که از دستتان بر می آید را برای آنهایی که با مشکلی مواجه هستند انجام خواهید داد. مطمئن باشید از زحماتتان قدردانی خواهد شد.

دی

امروز می خواهید در انجام کارها و وظایفتان خلاقیت به خرج یدهید، ولی دیگران نمی توانند از رفتار عجیب و غریب شما سر در بیاورند. آنها شاید حتی سعی کنند جلوی شما را بگیرند و به خیال خودشان نگذارند کارها را بیش از این بهم بزنید. شما مجبور نیستید هر آنچه که آنها می گویند را انجام دهید ولی می توانید بی آن که از حق خودتان بگذرید و حس خلاقیتتان را سرکوب کنید کمی در برنامه ها و کارهایتان تعادل ایجاد کنید. درست است که شما انرژی زیادی در درون خود احساس می کنید، ولی نباید بیش از اندازه کار کنید و مثل هر شخص دیگری باید زمانی را به کار و زمانی را هم به استراحت و تفریحتان احتصاص دهید. خودتان را اذیت نکنید!

بهمن

شما به اندازه ای که انتظار داشته اید در کارتان پیشرفت نکرده اید و این موضوع امروز برای شما بسیار ناراحت کننده است. شما برنامه هایی بزرگ و امیدهایی بسیار برای کارتان داشته اید و حالا که به آنها نرسیده اید شاید کمی احساس نا امیدی کنید، ولی باید با واقعیت ها مواجه شده و در رویکردتان تغییرات لازم را ایجاد کنید. البته نباید خیلی سریع عکس العمل نشان دهید زیرا ممکن است با تغییر جهت های ناگهانی اوضاع را از اینی که هست بدتر کنید. راه رسیدن به موفقیت فراز و نشیب های زیادی دارد، خودتان را برای همه چیز آماده کنید. اگر از عشقتان دور هستید و دلتان برای او تنگ شده است سعی کنید حداقل از طریق اینترنت با او تماس تصویری داشته باشید.

اسفند

امروز طوری راجع به برنامه هایتان حرف می زنید که به نظر می رسد از تمام اتفاقاتی که قرار است بیفتند کاملا آگاه هستید. ولی اگر بیشتر دقت کنید می بینید که برخی از احتمالات را نادیده گرفته اید. خوشبختانه از لحاظ زمانی در مضیقه نیستید و هنوز برای آن که تصمیمتان را نهایی کنید وقت دارید. اطرافیانتان از شما انتظار همکاری بیشتری را دارند، بهتر است کمی با مهربانی با آنها رفتار کرده و بیشتر به آنها توجه کنید. شما گاهی مانند کودکی رفتار می کنید که دوست دارد بیشتر بازی کند و چون به خواسته اش نرسیده است بداخلاقی می کند. به جای این که با دیگران بدرفتاری کنید کمی بیشتر به کودک درونتان اهمیت بدهید تا خلق و خویتان بهم نریزد.

فال روز شنبه 22 اردیبهشت 1397

فال روز چهارشنبه ۲۲ خرداد۹۸

فال روزانه 

فال روز شنبه ۷ اردیبهشت ۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا