فــال ابجد شنبه 27 مرداد

شنبه 27 مرداد 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

 

?فروردین
?ابجد فال شما: ج آ ‌آ

تعبیر:صالعت روشن است . ولی نباید در کارهایتان عجله کنید چون باعث میشود مرتکب اشتباهی شوید و نتوانید ، تصمیمات درستی در زندگیتان برای خود بگیرید، بزودی در آینده تان به هدفی که در سر خود دارید خواهید رسید. و به مقامات بالا در زندگیتان دست پیدا خواهید که باعث خوشحالی شما میشود…

?ارديبهشت
?ابجد فال شما:ج د ج

تعبیر:فالت خوب است .اما باید در امورات زندگیتان صبر و تحمل خودتان را بالا ببرید شما در زندگیتان دلتنگ شخصی هستید که بزودی خبری از او به گوشتان میرسد که باعث شادی شما میشود سعی کنید؛در زندگیتان از حرفای دروغ وحرف بیهوده دوری کنید تا بتوانید در زندگیتان تصمیمات درستی را برای خود بگیرید ….

?خرداد
?ابجد فال شما:آ آ ب

تعبیر:بزودی از بند بیماری رها میشوی و به سعادت و خوشبختی خواهید رسید در زندگیتان مشکلات و موانع سخت و دشوار از سر راهتان برداشته میشود بزودی در زندگیتان گشایشی ایجاد میشود اگر گمشده ای دارید پیدایش میکنید و اگر قصد معامله ای را داری عاقبت به نفع شما تمام خواهید شد انشالله…

?تیر
?ابجد فال شما:ب آ آ

تعبیر:طالع خوب و خوشی در پیش رو دارید اتفاقات خوب و خوشایندی برایتان به وجود می آید لطف خداوند شامل حالتان میشود به رزق و روزی حلال خواهید رسید در زندگیتان به مقامات بالا خواهید رسید اگر قصد سفری دارید سعی کنید همه جوانب را در نظر بگیرید بعد اقدام به سفر کنید تا در زندگیتان با شکست روبه رو نشوید .

?مرداد
?ابجد فال شما:د ب ب

تعبیر:طالعت روشن است؛ بزودی در زندگیتان به پیروزی وموفقیت خواهید رسید ،سعی کنید راز دلتان را با کسی در میان نگذارید که باعث میشود اطرافیانتان شما شکست بدهند و باعث آزار واذیت شما شوند حواستان را خوب جمع کنید تا در امورات زندگیتان با شکست مواجه نشوید…

?شهریور
?ابجد فال شما:ب د د

تعبیر:سعی کنید از هر خواسته و نیتی که در سرخود دارید دست بکشید. به سمت انرژی های مثبت در حال حرکت باشید بزودی گشایشی در زندگی شما به وجود می آید، در آینده به خوشبختی خواهید رسید توکلتان بخداوند باشد تادر امورات زندگیتان به خوشبختی و شادی برسید….

? ?

?مهر
?ابجد فال شما:آ ج د

تعبیر: مقصودی که دارید برآورده می شود و اگر مالی سرمایه ای به دستتان رسید باید سعی کنید که آن را در حد توانتان انفاق کنید. برای از دست دادن فردی در رنج و اندوه به سر می برید اما خیلی زود او را خواهید یافت پس صبور باشید و توکلتان بر خداوند باشد.

?آبان
?ابجد فال شما: آ‌‌ آ ‌آ‌

تعبیر: مشکلاتی که دارید برطرف می شود و به مراد دل می‌رسید. فردی وارد زندگیتان می‌شود که عشق و علاقه اش را نثارتان می‌کند و غم و اندوه را از زندگیتان بیرون خواهد برد. چون همواره توکلتان بر خداوند است از دشمنان آسیبی به شما نمیرسد. خبرهایی به دستتان میرسد که امیدوار و شادمان می شوید.

?آذر
?ابجد فال شما:ج ب ب

تعبیر: هر آنچه که بخواهید خداوند به شما می دهد اما در صورتی که به وعده هایتان عمل کنید. اگر در تمام زندگی توکلتان بر خداوند باشد همواره به مراد دل می‌رسید. فردی بدگویی هایی پشت سرتان انجام می دهد اما راه به جایی نمی برد پس نگران نباشید.

?دی
?ابجد فال شما:د آ آ

تعبیر: اقبال خوبی در انتظارتان است و اگر پشتکار داشته باشید به موفقیت و سعادت می‌رسید. آرزوهای خوبی در سر دارید که اگر از افرادی آگاه کمک بطلبید به هدفتان می‌رسید. اگر گره ای در کارتان وجود دارد برطرف می شود و این دل نگرانی هایتان از بین می‌رود.

?بهمن
?ابجد فال شما:آ ب ج

تعبیر: به آرزوهایی که دارید می رسید و اگر غم و اندوهی در زندگیتان وجود دارد از آن خلاص می‌شوید. همواره شکرگزار خداوند باشید و او را از یاد نبرید. افرادی در زندگیتان وجود دارند که در ظاهر خیرخواهتان هستند اما در باطن با شما دشمنی می‌کنند از آنها دوری کنید. اگر موجب آزار و اذیت کسی شده اید از او دلجویی کنید که همواره آهش دنبالتان خواهد بود.

?اسفند
?ابجد فال شما:ج د د

تعبیر: این مقصودی که دارید به شما آسیبی فراوان خواهد رساند و از نظر بدنی دچار مشکل می شوید پس از آن صرف نظر کنید. فردی حرفهای نادرستی به شما می زند و ممکن است شما را مورد تمسخر قرار دهد اما از کارش پشیمان می‌شود، توکلتان به خداوند باشد تا به موفقیت برسید.

 

فال عطسه روزانه

فال عطسه اسپانیا یکشنبه 28 مرداد 1397

شمع

فــال شــــمـع شنبه 27 مرداد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا