فـال ابـجــد روزانــه پنجشنبه 25 مرداد

پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

??فـال ابـجــد روزانــه??

?نتیجه محاسبه ابجد امروز?
?مورخ : پنجشنبه 25 مرداد

? ?

?فروردین
?ابجد فال شما:آ آ ج

?تعبیر: دست از دعوا و مرافعه بردارید و حرفهای بزرگتر هایتان گوش فرا دهید. اگر همچنان دنباله‌رو دوستان ناباب تان باشید آینده‌ای بسیار بد در انتظارتان خواهد بود. سفری در پیش دارید که ممکن است برایتان مشکل ساز باشد پس حواستان را کاملا جمع کنید.

?ارديبهشت
?ابجد فال شما:د آ ج

?تعبیر: خبرهای خوبی در راه است و ممکن است وصلتی مناسب در پیش داشته باشید. اگر از دوری فردی در رنج و عذاب هستید به زودی به جانبتان بازمی گردد و خیر و خوشی وارد زندگی تان می شود. از فقر مالی نجات می یابید و اوضاع بر وفق مرادتان شود.

?خرداد
?ابجد فال شما:آ ج د

تعبیر: زنی در زندگی تان وجود دارد که هر لحظه به شما آسیب می رساند، باید تا می توانید خودتان را از آن دور سازید. برای رسیدن به اهدافی که دارید باید تلاشتان را بیشتر کنید و از تنبلی دست بکشید. به دنبال دوستان ناباب نروید که چیزی جز دردسر و گرفتاری برای تان به همراه نخواهند داشت.

?تیر
?ابجد فال شما:آ ب آ

?تعبیر: خودتان را بیشتر به خداوند نزدیک کنید تا به آرزوهایی که دارید برسید. مرادتان حاصل می‌شود اما زمان زیادی می‌طلبد پس صبور باشید. اگر اسراری را از دیگران پنهان می‌کنید بهتر است مراقب باشید که ممکن است به زودی فاش شود.

?مرداد
?ابجد فال شما:ب آ ب

?تعبیر: آرزوهایی دارید که به آن دست پیدا می کنید و اگر از نظر بدنی دچار مشکل هستید خیلی زود برطرف می شود و دوباره تندرست می شوید. ملکی را خریداری می کنید که برایتان چیزی جز ضرر و زیان در پی نخواهد داشت پس مراقب باشید. اگر قصد انجام وصلتی دارید بیشتر تحقیق کنید.

?شهریور
?ابجد فال شما:آ د آ

?تعبیر: مقصود بسیار نیکی دارید و اقبال روشنی در انتظارتان است. اگر مراقب نباشید بدخواهان به شما آسیبی فراوان خواهند رساند. وارد کاری می شوید که منفعتی فراوان نصیبتان می‌شود. اگر قصد دارید سفری را آغاز کنید برای خود صدقه بدهید که ممکن است دچار آسیب و بلا شوید.

? ?

?مهر
?ابجد فال شما:ب آ ج

?تعبیر: آرزوی بزرگی در دل دارید که خیلی زود براورده میشود و زندگی روی خوشش را به شما نشان می‌دهد. از حرص و طمع پرهیز کنید و به دنبال مال دنیا نباشید که آبرو و شخصیت تان زیر سوال خواهد رفت. نوزادی در راه دارید که با قدم خیرش سعادت و خوشبختی را نصیب تان می کند.

?آبان
?ابجد فال شما:ج آ‌ د

?تعبیر: مقصودی که دارید حاصل می شود اما با صبر و تحمل پس تعجیل نکنید. خداوند توجه خاصی نسبت به شما دارد پس شما هم به وعده‌هایی که می‌دهید عمل کنید. راه موفقیت برای تان همواره است با توکل به خداوند پیش بروید انشالله که به هدفتان میرسید.

?آذر
?ابجد فال شما:آ ج د

?تعبیر: به تمامی آرزوهایتان خواهید رسید و بخت و اقبال بسیار نیکی دارید. اگر برای گرفتن ارث و میراثی در تلاش هستید به زودی به موفقیت می رسید. فردی حیله گر قصد دارد شما را به بیراهه بکشاند مراقب باشید و به او اعتماد نکنید.

?دی
?ابجد فال شما: د ج آ

?تعبیر: مقصود بدی دارید و با انجام این کار زندگی برایتان دشوار می شود. سردرگمی و پریشانی در زندگیتان وارد شده و نمی دانید که چگونه خودتان را رها سازید باید از خداوند کمک بطلبید. در آرزوی فردی به سر می‌برید، باید صبور باشید و دست از تلاش برندارید تا مرادتان حاصل شود.

?بهمن

ابجد فال شما:ج ج ج

?تعبیر: زندگی برایتان به بهترین شکل ممکن روی خواهد داد و اگر تلاشتان را بیشتر کنید به رفاه مالی می‌رسید. برای رسیدن به موفقیت باید چشم هایتان را خوب باز کنید و از دیگران کمک بطلبید. شخصی قصد دارد برای شما دامی پهن کند اما راه به جایی نمی‌برد پس نگران نباشید.

?اسفند
?ابجد فال شما:ب ج د

?تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید و آرزوهایتان حاصل می شود. اسرار تان را فاش نکنید چرا که بدخواهان در اطراف تان فراوانند. توکلتان همواره به خداوند باشد و سعی کنید که بیشتر دعا و نماز بخوانید. زندگی به کامتان خواهد شد پس صبور باشید.

 

 

فال روزانه

فال جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

فال تاروت روزانه

فال ٺارۅٺ مصری روزانه پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا